|
|
|
||
Last update: Jana Vojanová (07.02.2020)
Předmět přinese studentům přehled o aktuální podobě výzkumu, práci s daty a propojení výzkumu a moderních technologií. Absolventi kurzu získají přehled o aktuálních trendech ve výzkumu/analýze dat a získají v těchto oblastech praktické (uplatnitelné) dovednosti. |
|
||
Last update: Mgr. Tomáš Dvořák, Ph.D. (07.02.2020)
Vypracování 5 domácích úkolů. Každý bude hodnocen (0-10) body (min. ale 5 bodů). Výsledná známka se stanoví na základě součtu hodnocení jednotlivých úkolů. Výsledná klasifikace: 51-60 % (E), 61-70 % (D), 71-80 % (C), 81-90 % (B) a 91 % a více (A) |
|
||
Last update: Jana Vojanová (07.02.2020)
Kreutzer, R. T. (2019). TOOLBOX FR MARKETING UND MANAGEMENT: Creative Concepts, Forecasting Methods, and Analytical Instruments. Instruments. SPRINGER.
Erickson, G. S. (2017). New methods of market research and analysis. Edward Elgar Publishing.
Marsh, S. (2018). User Research: A Practical Guide to Designing Better Products and Services. Kogan Page Publishers.
|
|
||
Last update: Jana Vojanová (07.02.2020)
: Vypracování 5 domácích úkolů. Každý bude hodnocen (0-10) body (min. ale 5 bodů). Výsledná známka se stanoví na základě součtu hodnocení jednotlivých úkolů. Výsledná klasifikace: 51-60 % (E), 61-70 % (D), 71-80 % (C), 81-90 % (B) a 91 % a více (A) |
|
||
Last update: Jana Vojanová (07.02.2020)
Smyslem předmětu je představit aktuální trendy ve výzkumu trhu, v práci s daty a v analýze dat. Cílem kurzu je na základě přednášek hostů (z výzkumných agentur, startupů, apod.) a praktických seminářů obeznámit studenty s různými způsoby sběru a užití dat, které nepochází z tradičních dotazníkových šetření. Cílem není pouze představit inovativní metody analýzy dat, ale také reálnou práci s daty, která vychází z rozvoje a užití digitálních technologií. Kurz má podobu 5 přednášek hostů, po kterých následuje domácí úkol, ve kterém studenti zpracovávají analýzy na základě dat dodaných daným hostem. Tzn., že studenti budou zpracovávat statistické analýzy, interpretovat data a zpracovávat úkoly, které budou vždy vycházet z daného tématu. Po každé přednášce bude následovat seminář, jehož účelem bude průběžná konzultace/kontrola vypracovaných úkolů. Obsah kurzu bude zahrnovat následující témata: (i) online sběr a analýza dat v mezinárodních výzkumech, (ii) analýza nestrukturovaných dat, (iii) užití virtuální reality ve výzkumu trhu, (iv) online nástroje vizualizace dat, (v) analýza a využití mediálních dat , (vi) analýza firemních dat (databází), (vii) produktový a UX výzkum, (viii) výzkumy zákaznické zkušenosti (customer experience). Výběr 5 konkrétních témat bude upřesněn na začátku semestru. Kurz navazuje na metodologické kurzy z bc. studia. Počet kreditů: 6 ECTS |