|
|
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (27.01.2020)
|
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (05.02.2016)
Student/ka by měl/a být na konci kurzu schopen/a: |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (27.01.2020)
Grade is based on five homeworks and final paper |
|
||
Last update: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. (27.01.2020)
Literature: Kohoutek, J.; Veselý, A., Špačková, Z. (Eds.) Vzdělávací politika. Brno: Masarykova univerzita. Creating Effective Teaching and Learning Environments : First Results from TALIS. Teaching and Learning International Survey, OECD, 2009. ISBN 978-92-64-05605-3. European Comission. Key Data on Teachers and School Leaders in Europe. 2013 Kalous, J.; Štoček, J.; Veselý, A. (Eds.) 2007. Educational Policy Studies in the Czech Republic. Plzeň: Aleš Čeněk. Kalous, J.; Veselý, A. (Eds.). 2006. Teorie a nástroje vzdělávací politiky. Praha: Karolinum. 172 s. ISBN 80-246-1260-7. Kalous, J.; Veselý, A. (Eds.). 2006. Vybrané problémy vzdělávací politiky. Praha: Karolinum. Kalous, J.; Veselý, A. (Eds.). 2006. Vzdělávací politika České republiky v globálním kontextu. Praha: Karolinum. 181 s. ISBN 80-246-1261-5. MŠMT. Statistická ročenka školství - výkonové ukazatele 2014/15. Dostupné na http://toiler.uiv.cz/rocenka/rocenka.asp Zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), v aktuálním znění Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v aktuálním znění |