|
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (14.02.2023)
|
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (14.02.2023)
Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Jeho udělení je podmíněno zapojením se do diskuse nad specifiky rozhlasového nebo televizního média a vyplněním závěrečného testu. |
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (14.02.2023)
Povinná: ŠTOLL, M. Tři podoby televize. Praha : Literární akademie, 2013. ORLEBAR, J. Kniha o televizi. Praha : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2012. CREEBER, G.: The Television Genre Book. London: British Film Institute, 2015 JAKUBOWICZ, K. Média a demokracie. Hledání nových modelů. Beno: Masarykova univerzita, 2017
Doporučená BASIN, K. The Business of Television. New York: Routledge, 2019 Kolektiv autorů. Výroba a prezentace audiovizuálních děl I. Praha : FAMU, 1992. Kolektiv autorů. Výroba a prezentace audiovizuálních děl II. Praha : FAMU, 1992. LANDAU, N. TV outside the Box. New York: Focal Press, 2016 LANDAU, N. TV Writing on Dermand. Creating Great Content in the Digital Era. New York: Routledge, 2018 LITWAK, M. Dealmaking in the Film and Television. From negotiations to final Contracts. W. Hollywood: Silman-James Press, 2016 MANDER, J. Čtyři důvody pro zrušení televize. Brno : Doplněk, 2000. MITTELL, J. Komplexní televize. Poetika současného televizního vyprávění. Praha: Akropolis, 2019. MORAVEC, V. Média v tekutých časech. Konvergence audiovizuálních médií v ČR. Praha: Academia 2016. OʼDONNELL, V. Television Criticism. California : Sage, 2007. SPIGEL, L. - OLSSON, J. (eds.). Television after TV: Essays on Medium in Transition. Durham : Duke University Press, 2004. VRABEC, J. Základy tvorby a výroby televizních pořadů. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990. WILLIAMS, Raymond. Television. London : Routledge, 2008. ZETTL, H. Television Production Handbook. San Francisco: San Francisco State University. 2020. |
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (14.02.2023)
1. Vysílací média jako samostatný segment mediálního trhu. (M. Štoll) - 14. 2. 2023 2. Ekonomické aspekty vysílacích médií (cílové skupiny, sledovanost/poslechovost, formy financování, nacenění vysílacího času) (M. Štoll) - 21. 2. 2023 3. Program jako nástroj výdělku i šíření hodnot. (Z čeho se skládá, jak je koncipován apod.) (M. Štoll) - 28. 2. 2023 4. Právní rámce vysílacích médií v ČR a ve světě. (J. Železný) - 7. 3. 2023 5. Veřejná služba jako veřejný zájem (J. Železný) - 14. 3. 2023 6. Zpravodajství komerční/veřejné služby (J. Železný) - 21. 3. 2023 7. Principy výrobu a nákupu televizní tvorby ("vlastní výroby", zakázka, koprodukce, ale i formát a licence) (M. Štoll) - 28. 3. 2023 8. Žánry televizní tvorby (J. Železný) - 4. 4. 2023 9. Rozhlas vs. rádio, formát, výrobní mechanismy rozhlasové tvorby (M. Groman) - 11. 4. 2023 10. Práce s posluchači (preference, programové strategie rozhlasu) (M. Groman) - 18. 4. 2023 11. Žánry rozhlasové tvorby (M. Groman) - 25. 4. 2023 12. Fenomén podcastu a dalších vysílacích platforem (M. Groman + M. Štoll) - 2. 5. 2023 13. Teoretické reflexe specifik vysílacích médií (Štoll a studenti) - 9. 5. 2023 |