SubjectsSubjects(version: 970)
Course, academic year 2012/2013
   Login via CAS
In-store Marketing - JJB292
Title: In-store marketing
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2012 to 2012
Semester: summer
E-Credits: 3
Examination process: summer s.:combined
Hours per week, examination: summer s.:1/1, MC [HT]
Capacity: unlimited / unlimited (20)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: PhDr. Pavel Dolanský
Teacher(s): Daniel Jesenský
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Files Comments Added by
download Studie jaký má výběr písma vliv na vnímání zpráv_Médiář.pdf Studie: jaký má výběr písma vliv na vnímání zprávy Daniel Jesenský
download Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK.pdf Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK Daniel Jesenský
download Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019.pdf Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019 Daniel Jesenský
Annotation - Czech
Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií a praxí marketingové komunikace v místě prodeje (in-store marketingová komunikace, Point-of-Purchase, případně Point-of-Sale). Marketingová komunikace v místě prodeje je jednou ze složek integrované marketingové komunikace a v současné době představuje obor rozvíjející se zejména díky novým postupům v oblastech výzkumu spotřebitelského a nákupního chování, behaviorální psychologie, sociální psychologie a sociologie. Média využívaná k marketingové komunikaci v místě prodeje představují součást činností podpory prodeje, jejichž cílem je zaujmout pozornost potenciálního zákazníka a ovlivnit nákupní chování pomocí nástrojů zajišťujících přímý kontakt zákazníka s výrobkem a informacemi o něm.

V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy.

Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení.
Last update: Vranka Marek, Mgr. Ing. (11.02.2019)
Literature - Czech

Cimler, P., Zadražilová, D. (2007). Retail management. Management Press

Krofianová, D., Jesenský, D., Boček M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Grada

Maskulka, J. M., Liljenwall R.  (2001). Mocná zbraň marketingu: Reklama P-O-P. Vyd. Libor Pavlata

McAusland, R. (1980). Supermarkets 50 Years of Progress. Washington: Food Marketing Institut

Sorensen, H. (2009). Inside the Mind of the Shopper - The Science of Retailing. Prentice Hall

Sullivan, M., Adcock, D. (2002). Retail Marketing. Thomson Learning

Tellis, G. J. (2000). Reklama a podpora prodeje. Grada

Tomek, G., Vávrová, V. (2001). Výrobek a jeho úspěch na trhu. Grada

Underhill, P. (2002). Proč nakupujeme. Management press

Vysekalová, J. (2004).  Psychologie spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada

Weill, C., Bertin, F. (2004). Belles de Pub. Éditions Quest-France

 

Další texty budou upřesněny v průběhu výuky.

Last update: JESENSKYD (20.01.2014)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html