SubjectsSubjects(version: 970)
Course, academic year 2024/2025
   Login via CAS
Practice of Electoral Campaigns - JJB289
Title: Praxe volebních kampaní
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2019
Semester: summer
E-Credits: 3
Examination process: summer s.:combined
Hours per week, examination: summer s.:0/2, MC [HT]
Capacity: unknown / unknown (30)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Pre-requisite : JJB266
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Anotace:
Kurz je koncipovaný jako série praktických workshopů a v jeho průběhu si studenti budou moci vyzkoušet některé činnosti, které souvisejí s organizováním volebních i jiných marketingových kampaní. Kurz obsahově navazuje na kurz Teorie volebních kampaní z podzimního semestru.
V rámci kurzu se tak studenti podrobně seznámí se strukturou a průběhem kampaně. Vyzkouší si postupně přípravu kampaně (v letošním roce do Evropského parlamentu), jak naplánovat celou strategie a postupně její jednotlivé fáze. Sestaví si volební tým v rámci, kterého budou celý semestr pracovat, připraví volební program, sestaví kandidátní listinu. Budou pracovat na volebních materiálech, sloganech a propagaci. Součástí bude také příprava na tiskovou konferenci a mediální průprava studentů. Do kurzu budou také zvaní experti, kteří mají praktické zkušenosti s organizováním a přípravou volebních kampaní či s prací pro politiky a politické strany.


Last update: MATUSKOVAANNA (03.02.2019)
Literature - Czech

Chytílek, R., Eibl, O., Matušková, A. (2012). Teorie a metody politického marketingu. Brno: CDK

Issenberg, S. (2012). The Victory Lab. The Secret Science of Winning Campaigns. New York: Crown Publishers

Lees-Marshment, J. (2011). The Political Marketing Game. Palgrave Macmillan

Lees-Marshment, J. (2009). Political Marketing. Principles and Applications. London and New York: Routledge

Lilleker, D. G. (2006). Key Concepts in Political Communication. London: Sage

Maarek, P. J. (2011). Campaign Communication and Political Marketing. West Sussex: Wiley-Blackwell

Sides, J., Shaw, D. Grossmann, M., Lipsitz, K. (2012). Campaigns and Elections Rules, Reality, Strategy, Choice. London: Norton

 

v průběhu kurzu je také doporučována další literatura, materiály či odkazy na zajímavé webové stránky

Last update: MATUSKOVAANNA (03.04.2017)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html