SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2011/2012
   Login via CAS
Corporate Communication and Culture - JJB284
Title: Firemní komunikace a kultura
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2011 to 2013
Semester: winter
E-Credits: 3
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:1/1, MC [HT]
Capacity: unlimited / unlimited (20)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Ing. Tomáš Poucha
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Last update: KOLLMAND (26.09.2013)
Principy marketingu obráceného dovnitř organizace. Síla a důležitost firemní kultury, identity a komunikace. Faktory, které mohou určovat a ovlivňovat komunikaci ve firmě a s ní spojenou kulturu firmy. Vliv značky a pojem leadershipu jako základy pro budování fungující organizace. Návaznosti vytvářených přirozených a umělých struktur, jejich působení na skupiny, manažery a jednotlivce, požadované kompetence a prostředky. Optimální nástroje pro sběr, sdílení a vyhodnocování informací, včetně jejich typů a praktických postupů.
Literature - Czech
Last update: KOLLMAND (26.09.2013)

Bridges, W. Typologie organizace. Management Press, 2006. ISBN 80-7261-137-2

Brooks, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Grada, 2003. ISBN 80-7226-763-9

Collins, J. C. Jak z dobré firmy udělat skvělou. Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2545-1

Maister, D. Practice What You Preach. Free Press Business, 2003. ISBN 0-7432-3133-3

Whitmore, J. Coaching for Performance, Nicholas Brealey Publishing, 2002. ISBN 978-1857885354

 

 

 

Syllabus - Czech
Last update: KOLLMAND (26.09.2013)

1.     Opodstatnění marketingu obráceného dovnitř firmy
2.     Firma z pohledu zvenku (kultura, strategie, marketing)
3.     Firma z pohledu zevnitř (organizační struktura, vedení firmy, pracovní prostředí, sociální/HR politika)
4.     Zaměstnanci firmy (osobnost manažera, komunikační kompetence)
5.     Zaměstnanci firmy a vytváření dialogu (team, jednotlivec)
6.     Interní komunikace ve firmě (nastavení, role, zpětná vazba, firemní politika)
7.     Formální nástroje interní komunikace (tištěné, schůzky a události, workspace)
8.     Formální nástroje interní komunikace (elektronické a digitální)
9.     Neformální nástroje interní komunikace
10.  Zprávy a psaní v rámci interní komunikace
11.  Komunikace změny
12.  Nástroje měření efektivity interní komunikace

 

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html