SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2011/2012
   Login via CAS
Public relations in practice - JJB276
Title: Public relations v praxi
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2011 to 2014
Semester: winter
E-Credits: 3
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/2, MC [HT]
Capacity: unknown / 20 (20)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Mgr. Pavel Vlček
Teacher(s): Mgr. Pavel Vlček
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Last update: KOLLMAND (18.10.2013)
Předmět navazuje praktickou aplikací na teoretickou výuku marketingové komunikace a public relations. Posluchači by měli získat přehled o efektivním využívání nástrojů public relations v interní a externí komunikaci, naučit se formulovat své požadavky na interní oddělení public relations i specializované agentury. V průběhu výuky se dále seznámí s konkrétními kampaněmi, případy a řešeními z praxe, a to v různých typech veřejných institucí, s tím, jak jsou nastaveny komunikační toky v rámci mezinárodních firem či jak jsou adaptovány a lokalizovány globální projekty.

Literature - Czech
Last update: KOLLMAND (18.10.2013)

Bajčan, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press, 2003

Caywood, C. L. (ed.) Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Computer Press, 2003

Curtin, P. A. International Public Relations: Negotiating Culture, Identity and Power. Sage, 2007

Doležal, M.. Public relations a veřejné mínění: distanční studijní opora. MU (skripta Ekonomicko-správní fakulty), 2005

Scott, D. M. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Computer Press, 2008

Věrčák, V.; Girgašová, J.; Liškařová, R.. Media relations není manipulace. Ekopress, 2004

Wilcox, D. L. (et al.). Public Relations: Strategies and Tactics, New York: Longman, 1999

Další literatura bude upřesněna během výuky.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html