SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2007/2008
   Login via CAS
Strategies in Social Marketing - JJB271
Title: Strategie v sociálním marketingu
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2007 to 2007
Semester: winter
E-Credits: 2
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:1/1, C [HT]
Capacity: unknown / unknown (20)Schedule is not published yet, this information might be misleading.
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: Ing. Ladislav Kopecký
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Aim of the course - Czech
Last update: PhDr. Pavel Dolanský (01.10.2007)

Kompaktní kurs se uskuteční ve čtyřech stanovených termínech (viz rozvrh). Kurs je věnován komunikačním strategiím ve sféře sociálního marketingu, schopnostem systémově shromažďovat finanční prostředky a efektivně je využívat k řešení sociálních témat. Zaměří se rovněž na konflikt přívlastku "sociální" s principy marketingového procesu a pokusí se definovat pojem veřejně prospěšné služby. V rámci kursu dojde ke spolupráci s Nadačním fondem manželů Klausových.

Literature - Czech
Last update: PhDr. Pavel Dolanský (01.10.2007)

materiály Fóra dárců, Informačního centra neziskových organizací atd.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html