SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2011/2012
   Login via CAS
Principles of Marketing Communication in Social Context - JJB269
Title: Základy marketingové komunikace v sociálním kontextu
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2011 to 2011
Semester: winter
E-Credits: 5
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:2/0, Ex [HT]
Capacity: unlimited / unknown (62)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: PhDr. Pavel Dolanský
Teacher(s): PhDr. Pavel Dolanský
Is pre-requisite for: JJB270
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Last update: Mgr. Ing. Marek Vranka (15.09.2019)
Předmět Sociální kontext komunikace seznamuje posluchače se základními pojmy, koncepty a teoriemi v oblasti sociální komunikace.

Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu pro další studium problematiky komunikace.

Po absolvování kurzu je student schopen vysvětlit význam základních pojmů a konceptů v oblasti komunikace, umí klasifikovat jednotlivé typy komunikace a dovede analyzovat vliv různých sociálních kontextů na specifické komunikační jevy.
Získané poznatky umí prakticky využít pro efektivní komunikaci a obranu proti nežádoucím komunikačním jevům.
Aim of the course - Czech
Last update: PhDr. Pavel Dolanský (19.09.2012)

Marketingová komunikace v kontextu společenskovědních disciplín (filosofie, ekonomie, sociologie, psychologie, sociální psychologie), věd o umění (historie a teorie umění, estetiky) a věd o sociální, masové a mediální komunikaci. Základní terminologie, pojmy, metodologická východiska. Archetypy, historické konsekvence, proměny společenských a komunikačních paradigmat. Souvislosti hospodářského, sociálního, kulturního a technologického vývoje.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html