Strategy of Pre-election Campains - JJB266
|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty se současnými trendy ve strategickém plánování volebních kampaní a komunikace politických stran v souvislosti s volbami. Výuka se zaměří na plánování volební kampaně, výběr kandidátů, přípravu kandidátů a celkové strategie. Dále budou popsány způsoby, jak je možné organizovat a vést volební kampaně, také metody, jak tyto kampaně analyzovat. Rovněž budou analyzovány postupy, jimiž politické strany připravují a formulují své dlouhodobé záměry, neboť bez účinné strategie není možné definovat jasné cíle další politické činnosti. Last update: Dolanský Pavel, PhDr. (19.09.2012)
|
|
||
Literatura: Povinná literatura:
· Lilleker, D. G. (2006): Key Concepts in Political Communication. London-Thousand Oaks- New Delhi: Sage Publications Ltd.
Doporučená literatura:
· Kotler, P. (1995): Marketink Management, analýza, plánování, využití, kontrola, Praha: Victoria Publishing. · Mark, D. (2007): Going dirty. The Art of Negative Campaigning. Lanham-Boulder-New York-Toronto-Plymouth: Rowman&Littlefield Publishers, Inc. · Price L. (2005): The Spin Doctor´s Diary. London: odder & Stoughton 2005. · Richards, P. (2005): Be your own spin doctor. A practical guide to using the media. London: Politico´s. Last update: MATUSKOVAANNA (14.09.2015)
|