SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2011/2012
   Login via CAS
Contemporary Marketing Communication - JJB252
Title: Současná marketingová komunikace
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2011
Semester: winter
E-Credits: 3
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:0/2, MC [HT]
Capacity: unknown / 62 (25)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: not taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Mgr. Daniel Köppl
Teacher(s): Mgr. Daniel Köppl
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Annotation - Czech
Last update: PhDr. Pavel Dolanský (20.09.2005)
Posluchači se na konkrétních ukázkách a interaktivní formou seznámí se třemi základními problémy současné komerční, sociální a politické komunikace. První z těchto témat představuje probíhající "revoluce" v médiích a stále větší problém, jak předat ta pravá sdělení těm pravým lidem - navíc bez astronomických nákladů, které např. představují televizní spoty v hlavních vysílacích časech. Druhým problémem je rostoucí necitelnost k marketingovým sdělením všeho druhu, neboť jejich recipienti jsou stále vzdělanější, zkušenější a mnohem vybíravější. Třetí otázku představuje krize měřitelnosti dopadu marketingových sdělení. Pokud existuje nějaká shoda o cestách vpřed, pak marketingoví specialisté potřebují ještě více a lépe poznat spotřebitele, potřebují zapojující, bavící a tvůrčí komunikaci, plánování neutrální vůčí médiím a propojené komunikační strategie. A navíc samozřejmě i lepší finanční modely a systémy měření. Z těchto důvodů je předmět věnován i zcela novým trendům v marketingové komunikaci.
Literature - Czech
Last update: PhDr. Pavel Dolanský (20.09.2005)

Domácí i zahraniční tištěná a elektronická média, outdoor, letáky, brožury atd.

V průběhu výuky budou rozdány texty v anglickém, případně německém jazyce a zadána aktuální studijní literatura.

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html