SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2011/2012
   Login via CAS
Codes of Marketing Communication - JJB234
Title: Výrazové prostředky marketingové komunikace
Guaranteed by: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2011 to 2011
Semester: winter
E-Credits: 3
Examination process: winter s.:
Hours per week, examination: winter s.:1/1, MC [HT]
Capacity: 92 / 92 (62)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: Mgr. Martin Bezouška
Teacher(s): Mgr. Martin Bezouška
Examination dates   Schedule   Noticeboard   
Literature - Czech
Last update: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. (29.09.2015)

Literatura

·       Aristoteles. Poetika. Gryf, 1993

·       Císař, J. Základy dramaturgie. AMU, 2009
Čmejrková, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Leda, 2000

·       Eco, U. Šest procházek literárními lesy. Votobia, 1997
Eco, U. Hledání dokonalého jazyka. Lidové noviny, 2001

·       Hartley, John. Understanding news. New York: Methuen, 1982

·       King, S. O psaní. BETA-Dobrovský, 2002

·       Kerr, W. Jak nepsat hru. Orbis, 1963

·       Kořenský, J. Komunikace a čeština. H&H, 1992

·       Křížek, Z. a I. Crha. Život s reklamou, Praha: Grada, 2002

·       Kundera, M. Umění románu. ČS, 1961

·       Plamínek, Jiří. Komunikace a prezentace. Grada, 2012

·       Robbe-Grillet, A. Za nový román. Odeon, 1970

·       Sarraultová, N. Věk podezírání: eseje o románu. Odeon, 1967

·       Vysekalová, J. a J.Mikeš, Reklama: jak dělat reklamu, Praha: Grada, 2003 / 2007 / 2010

·       Ogilvy, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2007 / 2001

·       Vostrý, J. Drama a dnešek. ČS, 1990

·       Vostrý, J. Materiály ke studiu režie a dramaturgie. AMU, 1989

·       Zich, O. Estetika dramatického umění. Panorama, 1987

Syllabus - Czech
Last update: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. (29.09.2015)

Sylabus

0.     Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou

1.     Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství

2.     Slovo a slogan

3.     Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu

4.     Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly)

5.     Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light

6.     Obraz a reklamní fotografie

7.     Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě

8.     Rozhlasový spot

9.     Televizní spot

10.  Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby

11.  Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře

12.  Kreativita a synergie reklamních kampaní

13.  Média a úloha médií při procesu tvorby

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html