|
|
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (16.02.2021)
|
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (27.09.2018)
|
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (16.02.2021)
ŠTOLL, Martin. Tři podoby televize. Praha : Literární akademie, 2013. ORLEBAR, Jeremy. Kniha o televizi. Praha : Nakladatelství Akademie múzických umění, 2012. Kolektiv autorů. Výroba a prezentace audiovizuálních děl I. Praha : FAMU, 1992. Kolektiv autorů. Výroba a prezentace audiovizuálních děl II. Praha : FAMU, 1992. MANDER, Jerry. Čtyři důvody pro zrušení televize. Brno : Doplněk, 2000. MUSIL, Josef. Elektronická média v informační společnosti. Praha : Votobia,2003. OʼDONNELL, Victoria. Television Criticism. California : Sage, 2007. SPIGEL, Lynn - OLSSON, Jan (eds.). Television after TV: Essays on Medium in Transition. Durham : Duke University Press, 2004. ŠTOLL, Martin. 1. 5. 1953 - Zahájení televizního vysílání. Zrození televizního národa. Praha : Havran, 2011. ŠTOLL, M. Television and Totalitarianism in Czechoslovakia. From the First Republic to the Fall of Communism. New York: Bloomsbury Publishing, 2019. VRABEC, Jan. Základy tvorby a výroby televizních pořadů. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990. WILLIAMS, Raymond. Television. London : Routledge, 2008. |
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (16.02.2021)
Test s úspěšností min. 50%. 50-47 bodů A 46-43 body B 42-36 bodů C 35-30 bodů C 29-25 bodů E pod 24 body F |
|
||
Last update: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (13.04.2021)
1. Co je televize? Televize jako technologie, komunikační princip, společensko-kulturní fenomén, tvůrčí prostor a instituce. (17. 2. 2021) POVINNÁ LITERATURA: GIDDENS, A.: Vliv televize. In: GIDDENS, A. (2005): Sociologie. Praha: Argo, s. 363-372 2. Právní rámce televizního vysílání v ČR a v Evropě. (17. 2. 2021) POVINNÁ LITERATURA: Zákon č. 231/2001 Sb. o rozhlasovém a televizním vysílání - https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-231 3. Rozhlas - starší sestra televize. (Karol Lovaš) (3. 3. 2021) 4. Rozhlas a jeho vyjadřovací prostředky (Karol Lovaš) (3. 3. 2021) 5. Televize jako účastník trhu a od svého počátku. S čím (resp. čím) televize obchoduje? (17. 3. 2021) 6. Zpětná vazba - její měření a důsledky (17. 3. 2021) POVINNÁ LITERATURA ZA HODINY 5. a 6.: BINGELL, J.: TV audiences. In: BINGELL, J.: An introduction to television studies. Routledge: 2013, s. 255-280. Části: The economics of watching TV, s. 257 + Ratings: measuring audiences, s. 259 + Targeting audiences, s. 261 7. Veřejná služba jako exkluzivní zadání a těžko řešitelný úkol. (31. 3. 2021) POVINNÁ LITERATURA: JAKUBOWICZ, Karol: Média veřejné služby a demokracie. In: JAKUBOWICZ, K.: Média a demokracie v 21. století. Brno: Masarykova univerzita 2017, s. 175-195 8. Historický kontext televize u nás. (31. 3. 2021) POVINNÁ LITERATURA: KRUML, M.: Šedesátá léta - konflikty moci s televizí. In: Osmašedesátý očima tří generací. Praha: Syndikát novinářů - Klub noivnářů Pražského jara 2018, s. 235-246 9. Televize jako výrobce - producenti a dramaturgové (14. 4. 2021) POVINNÁ LITERATURA: FEURER, J.: HBO and the Concept of Quality TV. In: McCABE, J. – AKASS, K. (eds.): Quality TV – contemporary american television and beyond, I. B. Tauris: 2007, s. 145-157 10. Televize jako vysílatel - výstavba programu (14. 4. 2021) POVINNÁ LITERATURA: PEREBINOSSOFF, Philippe: Scheduling Strategies for Television. In: PEREBINOSSOFF, P.: Programming for TV, Radio and the Internet, Focal Press: 2005, s. 215-237 11. Vyjadřovací prostředky televize (28. 4. 2021) DOPORUČENÁ LITERATURA: McCABE, J. – AKASS, K.: Quality and Creativity in TV. London: I. B. Tauris, 2007, s. 171-184 12. Test - předtermín (28. 4. 2021)
|