|
|
|
||
Obsahem předmětu je získávání a zdokonalování pohybových dovedností, edukace o významu pohybové aktivity jako prevence civilizačních chorob. V neposlední řadě je kladen důraz na relaxační a regenerační účinky pohybové činnosti. Výuka je zakončena v každém semestru zápočtem. Součástí zápočtu je test z plavání.
Last update: Kolářová Jana (03.05.2019)
|
|
||
GIEHRL, J. a M. HAHN. Plavání. Kopp, 2005 HOŠKOVÁ, B. a kol. Zdravotní TV. Karolinum, 2012 DOLEŽAL, M. a R. JEBAVÝ. Přirozený funkční trénink. GRADA, 2013 KOBROVÁ, J. a R. VÁLKA. Terapeutické využití kinesiotapu. GRADA ,2012 KREJČÍK, V. Powerjóga Nová cesta. GRADA, 2013 ZOUNKOVÁ, D. Zlatý fond her. Portál, 2013 BUCHTEL, J. a kol. Teorie a didaktika volejbalu. Karolinum, 2006 BAKALÁŘ, E. Hry pro osobní rozvoj. Computer Press, 2010 JEBAVÝ, R., V. HOJKA a A. KAPLAN. Kondiční trénink ve sportovních hrách. Sport, 2017. ISBN 978-80-4072-0 JANSA, P. a kol. Pedagogika sportu. Karolinum, 2012 TICHÝ, Miroslav. Funkční diagnostika pohybového aparátu. 2. vydání. Triton, 2017. ISBN 978-80-7553-307-4. McKENZIE, R., G. WATSON, R. LINDSAY. Léčíme si koleno sami. McKenzie Institut ČR, 2009 Last update: Kolářová Jana (31.10.2019)
|