|
|
|
||
Hry patří v současnosti mezi komplexní persvazivní média, která slouží nejen k zábavě, ale i k výuce (tzv. žánr serious games) a hráči rozhodně nejsou jen děti. Důležitou součástí návštěvy muzea je sociální aspekt, protože v 80 % návštěv návštěvníci přicházejí do muzea s někým dalším. Cílem návštěvy je proto nejen téma muzea, ale i společné trávení času. Jako prostředek pro společný kvalitní zážitek mohou být v moderním muzeu použity hry. Hry jsou tedy velmi tvárné, mohou mít mnoho podob, mohou kombinovat různé technologie a mohou sloužit různým cílům od jednodušších her, které ověřují znalosti, až po hry, které jsou kreativní a složitější. V semináři se budeme zabývat možnostmi využití her jako specifických zábavně-vzdělávacích situací v muzejních podmínkách. Součástí semináře bude řada praktických cvičení a úkolů, díky kterým absolventi a absolventky budou na konci kurzu schopni nacházet příležitosti pro vytváření herních situací v muzeu.
Seminář je rozdělen do třech navazujících bloků: A. Teorie B. Zkušenosti z praxe C. Praktický projekt Last update: Wanča Nina, Mgr., Ph.D. (22.09.2023)
|
|
||
Vzdělávací cíle předmětu Last update: Wanča Nina, Mgr., Ph.D. (22.09.2023)
|
|
||
Požadavkem k zápočtu je: Last update: Wanča Nina, Mgr., Ph.D. (22.09.2023)
|
|
||
Last update: Izdný Jakub, PhDr., Ph.D. (01.07.2023)
|
|
||
Sylabus Last update: Wanča Nina, Mgr., Ph.D. (22.09.2023)
|