|
|
|
||
V průběhu souvislé pedagogické praxe studenti navazují na poznatky, které získali v předcházejících typech praxí (tj. praxe náslechové a praxí průběžných) a v předmětech zaměřených na oborovou didaktiku, a tyto poznatky se učí aplikovat při vlastní výuce pod dohledem fakultního učitele. Souvislá praxe má tyto klíčové složky:
2 náslechy v každé třídě, v níž posléze budou učit; příprava na vlastní vyučování – vypracování plánů hodin a jejich rozbor s fakultním učitelem; vyučování v celkové délce 36 hodin pod dohledem fakultního učitele; rozbor odučených hodin s fakultním učitelem; reflexe v deníku z praxe; účast na běhu školy (dozory, pedagogické porady, rodičovské schůzky atp.); instruktážní (před začátkem) a rozborový (po ukončení) seminář vedený vedoucím praxe. Cílem je rozvinout klíčové učitelské kompetence v oblasti plánování, realizace a reflexe výuky. Všechny materiály, které student v průběhu praxe zpracovává, se stávají součástí učitelského portfolia. Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (10.08.2023)
|
|
||
Cílem je rozvinout klíčové učitelské kompetence v oblasti plánování, realizace a reflexe výuky. Všechny materiály, které student v průběhu praxe zpracovává, se stávají součástí učitelského portfolia. Jejich přesnou podobu stanoví vyučující / vedoucí praxe. Last update: Marek Bořivoj, PhDr., Ph.D. (24.08.2023)
|
|
||
Výstupem kurzu budou kromě splnění a náležitého zhodnocení praxe také příspěvky do učitelského portfolia, které si student vytvoří na základě pokynů vyučujícího. Last update: Marek Bořivoj, PhDr., Ph.D. (24.08.2023)
|
|
||
Základní literatura:
Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (20.08.2023)
|