|
|
|
||
Last update: Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. (28.01.2022)
|
|
||
Last update: Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. (28.01.2022)
Pokud to umožní epidemická situace, bude předmět vyučován presenčně/hybridně, a to s oporou o kurz v Moodle, kde budou zveřejňovány videozáznamy klíčových částí výuky. Nebude-li možno (z obecných nebo individuálních důvodů), přejde se plně do distanční formy s on-line výukou na platformě MS-Teams a s oporou v Moodle. |
|
||
Last update: Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. (28.01.2022)
BINDEROVÁ, Eva. České lidové tance: pro 1. až 8. ročník hudební a taneční školy. Praha: SPN, 1990. Učebnice pro střední školy. ISBN 80-04-23947-1. BOGDANOWICZ, Marta a Jana SWIERKOSZOVÁ. Metoda dobrého startu. Ostrava: Kasimo, 1998dotisk. Metoda dobrého startu. ISBN 80-902497-0-1. JENČKOVÁ, Eva. Hudba a pohyb ve škole. Hradec Králové: Tandem, 2002. ISBN 80-903115-7-1. KURKOVÁ, Libuše. Dětská tvořivost v hudbě a pohybu: pro lidové školy umění. Praha: SPN, 1981. Odborná literatura pro veřejnost. VISKUPOVÁ, Božena. Hudba a pohyb: hudebně pohybová výchova. [2. vyd.]. Praha: Editio Supraphon, 1987. Comenium musicum. |
|
||
Last update: Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. (28.01.2022)
Aktivní účast ve výuce - v pohybových činnostech i klavírní korepetici. Písemná reflexe z lekcí - součást portfolia ke státní zkoušce z HV. |