|
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. (01.03.2018)
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. (01.03.2018)
To make students acquainted with the possibilities and forms of dramatic education in the practice of different types and grades of schools, to monitor and reflect the possibilities of inclusion of dramatic education in the school curriculum and the curriculum and the influence of dramatic education on the teacher's conception of teaching and on the process and results of pupils learning. These goals are mainly achieved through lessons in lessons with subsequent reflections and discussions with teachers from the schools visited. |
|
||
Last update: Mgr. Klára Martinovská, Ph.D. (20.09.2017)
BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9. |
|
||
Last update: Mgr. Klára Martinovská, Ph.D. (20.09.2017)
Seminář, náslechová praxe na různých stupních škol a v předškolních zařízeních. Rozbor. Diskuse.
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. (01.03.2018)
1 / Introduction to the subject, attendance at pre-school facilities.
2 / Elements in elementary school where the subject of the DV is a separate subject.
3 / Elements in Primary School, where DV practices are used as a method in teaching other subjects.
4 / Discussion meetings with practitioners. |
|
||
Last update: Mgr. Klára Martinovská, Ph.D. (20.09.2017)
Seminář je primárně určen studentům specializace dramatická výchova. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (04.02.2019)
100% účast studentů na násleších, aktivní účast při diskusích a následných reflexích realizovaných náslechů, vypracování úvahy na téma: Postavení Dramatické výchovy v systému českého školství. |