|
|
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
|
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
Výuka předmětu je zpravidla rozdělena do šesti bloků, které kombinují teoretické zázemí a praktické nácviky - jedná se o modelové situace, kdy s epracuje ve skupinách, nebo rozbor situací ná základě filmové předlohy.
Témata, kterým se budeme věnovat zejména:
1) Sociální diagnosti
2) Sociální šetření
3) Posouzení životní situace
4) Kontraktování a volba vhodného teoretického ukotvení práce |
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
Požadavky k získání zápočtu:
80% aktivní účast na přednáškách a seminářích
|
|
||
Last update: STRETTIS (28.09.2017)
LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie. Praha: Grada, 1999 MATOUŠEK, O., PAZLAROVÁ, H. Hodnocení ohroženého dítěte a rodiny. Praha: Portál. 2010 NOVOSAD, L. Základy speciálního poradenství. Praha: Portál, 2000 a další vydání SLOVÍK, J. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007 SVOBODA, M. Psychologická diagnostika dospělých. Praha: Portál, 1999 ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: nástroje pro prevenci, nápravu a integraci. 3. vydání. Praha: Portál, 2011.
Literatura k jednotlivým tématům bude konkretizována v rámci přednášek a seminářů. |