|
|
|
||
Last update: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2020)
At the same time, the participants will try the methods and forms themselves - both from the pupil's and teacher's position. |
|
||
Last update: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2020)
Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975. Čapek, R.:Moderní didaktika. Lexikon výukových a hodnotících metod. Grada: Praha, 2015. Educational Framewors Grammar school/Basic school |
|
||
Last update: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2020)
1. 1 absence - allowed; if the course runs in turn, then as specified at the beginning of the course |
|
||
Last update: Mgr. Karolína Kotvaltová Sezemská, Ph.D. (03.06.2019)
1. Seznámení s teroriemi učení, aktuálními trendy ve výuce (nejen) přírodovědných předěmtů dle koncepce kurikulárních dokumentů. 2. Přehled výukových metod a organizačních forem s ohledem na jejich aktivizační potenciál pro žákovo učení. 3. Konkrétní praktické ukázky výukovyých metod a forem, při nichž jsou aktivní sami účastnícu kurzu. 4. Konkrétní praktické ukázky výukovyých metod a forem připravené účastníky kurzu. 5. Reflexe a evaluace výukových metod a organizačních forem. 6. Reflexe a evaluace kurzu. |
|
||
Last update: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (12.02.2020)
Předmět nebude vyučován, bude-li přihlášených pět a méně studentů. |