|
|
|
||
Last update: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (28.10.2019)
The subject aims to develop knowledge of areas of special education. The subject provides psychosocial and pedagogical characterization of a pupil with specific learning and behavioural disabilities. |
|
||
Last update: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (28.10.2019)
BARTOŃOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno : Paido, 2008. KUCHARSKÁ, A. (ed.) Specifické poruchy učení a chování. Sborník. Praha : Portál, 1996, 1997, 1999, 2000. POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha : Portál, 2001. |
|
||
Last update: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (29.10.2019)
Credit requirements: case history of a pupil with specific learning or behavioural disability. |
|
||
Last update: PhDr. Marie Linková, Ph.D. (28.10.2019)
Basic definition. Definition and manifestation of specific learning and behavioural disabilities. Etiologie. Structure of education process. Supportive actions. |