|
|
|
||
Last update: Mgr. Míla Janišová (16.02.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Míla Janišová (27.01.2022)
Rozvinout analytické schopnosti a komunikační dovednosti potřebné ke kritickému zhodnocení výukového procesu na základě pedagogického pozorování. Rozvinout chápání interakce učitele v jazykové třídě a rolí učitele a studentů. Prohloubit chápání složek vstupujících do přípravy učitele na výuku. Rozvinout chápání vyučování jako dynamického procesu zohledňujícího kurikulum, osnovy, cíle výuky a potřeby studentů v kontextu proměnných ovlivňujících vyučování. Rozvinout schopnost skupinové spolupráce při hodnocení vyučování. Rozvinout schopnosti potřebné pro sestavení efektivní zpětné vazby jak formou ústního rozboru, tak prostřednictvím observačního protokolu. Rozvinout schopnosti aplikovat různé observační techniky pro řešení specifických problémů, které při výuce vyvstávají. |
|
||
Last update: Mgr. Míla Janišová (16.02.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Iveta Pastyříková (08.08.2023)
Základní literatura: Doporučená literatura: |
|
||
Last update: Mgr. Míla Janišová (16.02.2024)
Syllabus a předběžný časový harmonogram: 1) Úvodní seminář - 22. února 2024 v 14 h 2) 1. observace - 5. března 2024 8.30-12.10 4) 2. observace 6) 3. observace 8) Závěrečný seminář - v týdnu od 12. května (nebo podle dohody s vyučujícími) |
|
||
Last update: Mgr. Míla Janišová (27.01.2022)
- studium učitelského studijního programu Učitelství pro střední školy - úspěšně absolvovaný min. první semestr Didaktiky francouzštiny |