|
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Using knowledge in the field of violence and bullying, the student will assess and analyze model situations of bullying in children groups, propose a suitable solution procedure and appropriate prevention. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (28.01.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
ANTIER, E. Agresivita dětí. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-808-2. BENDL, S. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV, 2003. ISBN 80-86642-08-9. JANOŠOVÁ, P. a kol. Psychologie školní šikany.Praha: Grada, 2016. ISBN: 978-80-247-2992-3 KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7367-014-3. KOLÁŘ, M. Nová cesta k léčbě šikany: Praha : Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-871-5 MARTÍNEK, Z. Agresivita a kriminalita školní mládeže. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2310-5. VÁGNEROVÁ, K. a kol. Minimalizace šikany. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-611-7. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Active participation in the full-time part of the course, successful completion of the credit test (one regular and two resit terms).
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (14.05.2019)
1. Basic terminology, study literature and other sources of information. |