|
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (06.11.2023)
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (20.02.2023)
|
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 150 hodinám. Přímá výuka 12 hodin i s přípravou, samostudium literatury (za celý semestr) 30 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 12 hodin. Seminární práce 12 hodin, příprava na zkoušku a zkouška 12 hodin. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (20.02.2023)
PÁVKOVÁ, J., HÁJEK, J., HOFBAUER, B., HRDLIČKOVÁ, V., PAVLÍKOVÁ, A. Pedagogika volnéhočasu:teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. 3. aktualizované vydání. Praha: Portál,2002. HOFBAUER, B. Děti, mládež a volný čas.Praha : Portál, 2004, 176 s. ISBN 80-7178-927-5. NĚMEC, J. Od prožívání k požitkářství. 1. vyd. Brno: Paido, 2002. 111 s. edice pedagogické literatury.ISBN80-7315-006-9.ŠAUEROVÁ, M. Kapitoly z pedagogiky volného času a sociální psychologie. Praha: VŠTVS Palestra, 2007. KAPLÁNEK, M. Základy pedagogiky volného času-skripta. České Budějovice: TFJU, 2009. HOFBAUER, B. Děti,mládež a volný čas. Praha, Portál 2004 |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (16.10.2023)
Zkouška v rozsahu sylabu. V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (20.02.2023)
Leisure pedagogy as a scientific discipline, relationship of leisure pedagogy to other sciences. Free time and personality formation (the role of individual aspects of free time in education); Functions of hobby activities, social dimensions of free time (undesirable forms of student behavior, prevention of risky behavior in schools, social media and free time). Profession of free time pedagogue (areas of activity, personality requirements, competences); Characteristics and distribution of interests and leisure activities; The specifics of the activity of a free time pedagogue in individual institutions (perspectives of out-of-school education). Didactic characteristics of interest activities, structure of activity of interest department. |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8969 Heslo pro hosty: akredkpg19 |