|
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.05.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (24.05.2018)
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejčastějšími diagnostickými a intervenčními postupy, které se vážou k období docházky do ZŠ a se systémem služeb v rámci školského poradenství. |
|
||
Last update: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D. (03.02.2018)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.05.2019)
Systém školského poradenství v ČR (legislativní úprava poskytování poradenských služeb, standardní činnosti PPP, SPC, SVP, poradenští pracovníci školy) Diagnostika rozumovýcho schopností Diagnostika specifických poruch učení, reedukace a kompenzace těchto poruch Dynamická diagnostika (principy a východiska, formy intervence) Diagnostika školního a třídního klimatu Diagnostika autismu Podpůrná opatření 2. až 5 stupně ve vzdělávání žáků se SVP |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (28.03.2018)
Aktivní účast na cvičeních, vyžaduje se 70 % účast Zhotovení diagnostické/reedukační pomůcky Administrace diagnostického nástroje Písemná zkouška |