Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.10.2019)
FELCMANOVÁ, L. Contemporary School Legislation and Inclusive Education. In Janská, I., Habart, T. Come to School! (No) Equal chances of education for disadvantaged children. People in Need, Prague, 2011. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inclusive Education. Theory and practice. Prague: Grada Publishing, a.s. , 2010. KASÍKOVÁ, H., STRAKOVÁ J. (eds.) Diversity and differentiation in education. Prague: Karolinum, 2011. KVĚTOŇOVÁ, L., HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ I.Ways to inclusion. Prague: Karolinum, 2012 KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inclusive Education in Czech Primary School: Theory, Practice, Research. Brno: MU, 2016 MOORE, D. The system in the non-system or inclusion a year after. Prague: OSF Foundation, 2018. SVOZIL, B., FOIST, V. Strategic Management of Inclusive Schools. Prague: League of Human Rights, 2016.
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (20.11.2021)
ELCMANOVÁ, L. Současná školská legislativa a inkluzivní vzdělávání. In Janská, I., Habart, T. Pojďte do školy! (Ne)Rovné šance na vzdělávání znevýhodněných dětí. Člověk v tísni, o. p. s., Praha, 2011.
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Teorie a praxe. Praha: Grada Publishing,a.s. ,2010.(jen kapitoly 1;2; 4.2; )
KASÍKOVÁ, H., STRAKOVÁ J.(eds.) Diversita a diferenciace ve vzdělávání. Praha: Karolinum, 2011.
KVĚTOŇOVÁ, L., HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ I.Cesty k inkluzi. Praha: Karolinum, 2012
KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: MU
MÜLLER, O. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. Olomouc: UP, 2001.
NĚMEC, Z., LAURENČÍKOVÁ, K., HÁJKOVÁ, V. Asistent pedagoga v inkluzivní škole, Praha: PedF UK, 2014
Materiály k samostudiu vložené do SIS. |