|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (09.09.2021)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (09.09.2021)
Cílem předmětu je vybavit studenty základními informacemi o speciálně-pedagogické podpoře vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Podpůrná opatření při výuce žáků se zrakovým postižením Představit možnosti optiky: optických pomůcek, neoptických pomůcek. Speciální problematika je věnována asistivním technologiím. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (09.09.2021)
MASON,H. (1986) Sensory handicaps in children. National Council for Special Education.
MASON,H.,TOBIN,M.J.(1986): Speed of information processing and the visually handicapped child. British Journal of Special Education.
MASON,H., MCCALL,S. (1997): Visual Impairment. London : David Fulton Publishers.
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (09.09.2021)
1. Speciálně-pedagogická podpora vývoje dítěte, rozvoj reedukace zraku, rozvoj kompenzačních smyslů – sluch, hmat, čich a chuť 2. Vzdělávání žáka se zrakovým postižením, podpůrná opatření 3. Jednotlivé stupně podpůrných opatření 4. Jednotlivé oblasti podpůrných opatření 5. Optika, základní principy, optické pomůcky, předepisování optických pomůcek, specifika brýlové korekce (Dr. Martin Vrubel) 6. Asistivní technologie (Dr. Milan Pešák) 7. Legislativní podpora |
|
||
Last update: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. (30.10.2019)
Oral Examenation. |