|
|
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (04.03.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (04.03.2022)
Student je schopen formulovat vědecký problém ve své specializaci na základě odborných zdrojů a ustanovit tak téma své závěrečné práce. |
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (07.03.2022)
1) Kvůli značné individualitě v jednotlivých závěrečných pracích, organizaci úkolů a prezentací je zvýšen požadavek na online komunikaci. Nedostatky v komunikaci mohou být důvodem k neudělení zápočtu.
2) Max 2 absence
3) Plnění dílčích úkolů stanovených vyučujícím:
a) Rozbor relevantních článků
b) Rozbor a diskuze kapitol doporučené literatury
c) Průběžná tvorba projektu závěrečné práce, jednotlivé části ve stanovených termínech |
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (07.03.2022)
Metodický pokyn pro tvorbu závěrečné práce: https://ftvs.cuni.cz/FTVS-161.html
Ferjenčík, J. (2000). Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha: Portál. ISBN 80-7178-367-6.
Ecarnot, F., Seronde, M., Chopard, R., Schiele, F., & Meneveau, N. (2015). Writing a scientific article: A step-by-step guide for beginners. European Geriatric Medecine. https://doi.org/10.1016/j.eurger.2015.08.005
Wheelan, Ch. (2013). Naked Statistics: Stripping the Dread from the Data. New York: W. W. Norton & Company. ISBN 978-0-393-07195-5.
Ellis, P. D. (2010). The Essential Guide to Effect Sizes: Statistical Power, Meta-Analysis, and the Interpretation of Research Results. Cambridge University Press. ISBN 978-0521142465
Navarro, D. J., Foxcroft, D. R. (2022). Learning statistics with jamovi: a tutorial for psychology students and other beginners. (https://www.learnstatswithjamovi.com/)
Daniel Lakens - https://daniellakens.blogspot.com/ |