|
|
|
||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (24.05.2021)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (24.05.2021)
HEJNÝ, M. Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN 1990. HEJNÝ, M., KUŘINA, F. Dítě, škola matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2001. HEJNÝ, M., NOVOTNÁ, J., STEHLÍKOVÁ, N. (Eds.). Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. Praha: UK v Praze, PedF, 2004. (http://mdisk.pedf.cuni.cz/SUMA/MaterialyKeStazeni/PublikaceKnihy/25KapitolZDM.pdf) VONDROVÁ, N. Úvod do didaktiky matematiky. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. VONDROVÁ, Naďa. Didaktika matematiky jako nástroj zvládání kritických míst matematiky. Praha: PedF UK, 2019. NOVÁKOVÁ, E., VONDROVÁ, N. Tematické okruhy Číslo a početní operace, Číslo a proměnná. In: FUCHS, Eduard a ZELENDOVÁ, Eva. Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání. 1 vyd. Praha: NÚV, 2015, s. 8–41 JANÍK, T. e. a. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2013. Online: https://is.muni.cz/do/rect/metodika/VaV/vyzkum/34884802/59922459/60007219/036_Janko_Kvalita_ve_vzdelavani.pdf JANDA, D., VONDROVÁ, M., TŮMOVÁ, V. Pojmotvorný proces v oblasti míry v geometrii [e-kniha]. Praha: PedF UK, 2019. |
|
||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (24.05.2021)
Aktivní účast v kurzu (docházka). Plnění úkolů v Moodle. Písemný test s rozpravou. |
|
||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (29.01.2022)
Poznávací proces v matematice |
|
||
Last update: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (09.09.2022)
Studenti dostanou přístupový kód k zápisu do kurzu Moodle. |