SubjectsSubjects(version: 970)
Course, academic year 2014/2015
   Login via CAS
Mathematics Teaching Practice I - NMUM310
Title: Pedagogická praxe z matematiky I
Guaranteed by: Department of Mathematics Education (32-KDM)
Faculty: Faculty of Mathematics and Physics
Actual: from 2014 to 2014
Semester: summer
E-Credits: 1
Hours per week, examination: summer s.:0/0, C [TS]
Capacity: unlimited
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teacher(s): doc. RNDr. Jindřich Bečvář, CSc.
prof. RNDr. Martina Bečvářová, Ph.D.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D.
prof. RNDr. Adolf Karger, DrSc.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D.
RNDr. Luboš Moravec
doc. RNDr. Oldřich Odvárko, DrSc.
RNDr. Eliška Pecinová, Ph.D.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D.
PhDr. Alena Šarounová, CSc.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D.
Class: M Bc. MZV
M Bc. MZV > Povinné
Classification: Mathematics > Mathematics, Algebra, Differential Equations, Potential Theory, Didactics of Mathematics, Discrete Mathematics, Math. Econ. and Econometrics, External Subjects, Financial and Insurance Math., Functional Analysis, Geometry, General Subjects, , Real and Complex Analysis, Mathematics General, Mathematical Modeling in Physics, Numerical Analysis, Optimization, Probability and Statistics, Topology and Category
Interchangeability : NDIM005
Annotation - Czech
První pedagogická praxe je zaměřena především na náslechy u zkušeného fakultního učitele.
Last update: G_M (21.05.2012)
Syllabus - Czech

První pedagogická praxe je zaměřena především na náslechy u zkušeného fakultního učitele. Student hospituje v jeho výuce a také ve výuce svých kolegů, kteří souběžně konají praxi na téže škole. V průběhu praxe vykoná nejméně dva samostatné výstupy, tj. odučí dvě hodiny. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.).

Po ukončení praxe předloží student zápisy ze svých hospitací, písemné přípravy svých hodin, zprávu o průběhu praxe a hodnocení fakultního učitele.

Analýza praxe, rozbor hodnocení studentů, vyhodnocení přínosu praxe a sebereflexe prvního pedagogického působení studentů je prováděna v rámci předmětu Pedagogicko-didaktická propedeutika matematiky.

Last update: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (12.01.2016)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html