Management školy – Time management (5426)
Basic information | |
Management školy – Time management | |
Variant code (CID): | 5426 |
admission procedure terminated | |
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Faculty of Education |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání [41-KAMV] | |
full-time | |
Czech | |
Vzdělávací program je zaměřený na aktuální teoretická východiska a praktické techniky související s řízením času v rámci činností ředitelů škol a školských zařízení a jejich zástupců, na možnosti uplatňování Work-Life Balance (WLB) a zpracování změn v rámci časového snímku dne pro efektivnější využití pracovního i osobního života. Cílem je napomoci těmto pracovníkům zefektivnit a zkvalitnit pracovní výkon, uvědomit si priority a umět nastartovat vybalancování osobního a pracovního života jako předpokladu k efektivnějšímu výkonu. První část je zaměřena na pojetí TM s přístupy všech generací, časový snímek dne, na techniky plánování a řízení času z pohledu teorie řízení. Další část je zaměřena prakticky, pozornost je věnována individuální analýze času, odhalování slabých míst (činností, které spotřebovávají čas a nepřinášejí požadovaný efekt), stanovování priorit z hlediska pracovních činností a zavádění změn potřebných k vytvoření rovnováhy mezi pracovním a osobním životem (WLB). |
|
MSMT-28581/2017-2-1209 | |
MŠMT | |
11914/2017-1 | |
Management školy – Time management | |
1. Time management (1 hod.): Time management (TM) - pojem obsah, význam; Odlišnosti TM I. – III. generace od TM IV. generace. 2. TM IV. generace (1 hod.): TM IV. generace - charakteristika; Škodlivé myšlenky a předsudky, škodlivé zlozvyky; Principy TM IV. generace. 3. Postupy TM (2 hod.): Časový snímek dne, návod na zpracování; Hlediska důležitosti a naléhavosti zpracování úkolů; Oblasti a dopady WLB. 4. Návrh změn v rámci řízení času Work life balance – sladění pracovního a osobního života, práce s technikou myšlenkové mapy (praktická část)(4 hod.): Analýza vlastního časového snímku (příklad vybraného pracovního dne); Stanovení priorit; Návrh změn; Výměna zkušeností a nové podněty v rámci manažerské praxe. |
|
15 | |
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci - ředitelé škol a školských zařízení a jejich zástupci. | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Teacher training without subject specialisation (0113) | |
Course requirements and qualification acquired | |
other | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
Guarantor and venue | |
Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
PedF UK, Praha | |
Dates and duration | |
2019/2020 | |
winter semester | |
Short-time | |
8 (total number of hours) | |
Fees and financing | |
1200 Kč / kurz | |
osvobozeno | |
Application | |
elektronicky - viz přihláška na http://kamv.cz/ u příslušného kurzu | |
Mgr. Danuše Dvořáková | |
danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz | |
773 246 766 | |
30.09.2019 | |
Dle vyhlášených termínů - http://kamv.cz/ | |
Further information | |
http://kamv.cz/ |