Basic information | |
Management školy – marketingové řízení | |
Variant code (CID): | 5427 |
admission procedure terminated | |
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Faculty of Education |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání [41-KAMV] | |
full-time | |
Czech | |
Vzdělávací program je zaměřený na aktuální teoretické a praktické otázky související s řízením škol a školských zařízení v oblasti marketingu jako nástroje podpory image školy a nástroje komunikace školy s vnějším prostředím i uvnitř školy. Vzdělávací program je orientovaný na problematiku koncepce marketingu školy s respektováním marketingově řízené instituce s cílem získat a udržet image školy s využitím optimálního propojení vnitřního a vnějšího prostředí školy z hlediska komunikace a odlišit se tak od dalších škol. Uplatňování marketingového řízení umožňuje lépe poznat cílové skupiny a najít vhodné cesty ke komunikaci s nimi, napomáhá zlepšovat vztahy se zainteresovanými stranami a vytvářet tak prostředí prospěšné pro všechny zúčastněné. Marketingové řízení je nedílnou součástí kvalitního managementu školy. Vzdělávací program vychází z obecné teorie marketingu, uvádí význam marketingu a marketingových aktivit v prostředí školy, zahrnuje základní přístup k marketingovým analýzám, které jsou podkladem pro marketingové plánování školy. Pozornost je věnována jednotlivým nástrojům základního i rozšířeného marketingového mixu „8P“ pro oblast vzdělávání a jejich aplikaci do praxe. |
|
MSMT-28581/2017-2-1209 | |
MŠMT | |
11914/2017-1 | |
Management školy – marketingové řízení | |
1. Podstata marketingu a provázanost marketingu a managementu ve škole/vzdělávací instituci (2 hod.): Podstata a význam marketingu, pravidlo „win-win“; Plynulost procesu v marketingově orientované instituci; Holistický marketingový koncept; Marketing na vstupech a na výstupech, význam a užití pro management školy. 2. Marketingové řízení (2 hod.): Podstata marketingového řízení; Marketingové prostředí, situační analýza, trh vzdělávání; Cílený marketing (STP marketing); Marketingová taktika – marketingový mix. 3. Aplikace marketingu v prostředí školy/vzdělávací instituce s důrazem na komunikační mix (2 hod.): Nástroje komunikační mixu, integrovaná marketingová komunikace, proces přípravy efektivní komunikace; Interaktivní marketing; Analýza webových stránek vybraných škol; Sdílení zkušeností. |
|
25 | |
Cílová skupina: Pedagogičtí pracovníci - ředitelé škol a školských zařízení a jejich zástupci. |
|
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Teacher training without subject specialisation (0113) | |
Course requirements and qualification acquired | |
other | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
Guarantor and venue | |
Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | |
PedF UK, Praha | |
Dates and duration | |
2019/2020 | |
winter semester | |
Short-time | |
6 (total number of hours) | |
Fees and financing | |
1000 Kč / kurz | |
osvobozeno | |
Application | |
elektronicky - viz přihláška na http://kamv.cz/ u příslušného kurzu | |
Mgr. Danuše Dvořáková | |
danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz | |
773 246 766 | |
30.09.2019 | |
Dle vyhlášených termínů - http://kamv.cz/ | |
Further information | |
http://kamv.cz/ |