Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí (4724)
Basic information | |
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí | |
Variant code (CID): | 5121 |
admission procedure terminated | |
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Rectorate |
Rektorát UK - CCŽV [90-CZV] | |
full-time | |
Czech | |
V semináři se účastníci dozvědí, co sociální sítě jsou a jak je mohou efektivně využívat pro prezentaci projektů a výsledků své práce. Je zaměřen na mírně pokročilé uživatele, kteří doposud nevyužívali sociální sítě jako komunikační médium s širší veřejností. Seminář účastníkům pomůže se zorientovat v tom, jaké sociální sítě existují a jaká jsou jejich specifika. Probereme přínosy a rizika spojená s používáním sociálních sítí. Hlouběji se zaměříme na hlavní čtyři, které se nejvíce hodí pro pedagogy, vědce, doktorandy a další pracovníky univerzity. Ukážeme si, jak nejlépe sestavit působivý obsah a také jak si připravit delší „kampaně“. | |
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí | |
Osm hodin rozdělených do dvou čtyřhodinových bloků/dvou dnů - účast povinná v plném rozsahu. 1. den • úvod do světa sociálních médií, jednotlivé služby, jejich specifika • sociální sítě - základní rozdělení (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube) • proč jsou sociální sítě pro efektivní komunikaci důležité - zaměření na komunikaci vědy - kolik je na sociálních sítích uživatelů (ČR/zahraničí, příklady známých osobností) • jak sociální sítě fungují - na čem je efektivita postavena - obecné principy (co musíte dělat, abyste byli na sociálních sítích vidět) • sociální síť Twitter - tipy a triky, jak zde být úspěšný (technická specifikace sociální sítě, cílová skupina, postupy pro efektivní komunikaci, příklad úspěšně vedeného účtu na Twitteru) • jak tvořit zajímavý obsah, aby se líbil lidem i algoritmům sociálních sítí • text pro sociální sítě • obrázky a videa pro sociální sítě • případové studie a praktické cvičení 2. den • algoritmy na Facebooku a Instagramu, jak s nimi spolupracovat pro co nejvyšší neplacený zásah • nástroje, tipy a triky, jak si správu sociálních sítí usnadnit • úvod do placených kampaní aneb i s malým rozpočtem se dá na Facebooku fungovat • jak si vytvořit jednoduchou obsahovou strategii pro sociální sítě • jak spravovat Facebook přes Business Manager (co je to a k čemu je to dobré…) • praktické cvičení |
|
Nejsou stanoveny. | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Personal skills and development (0031) | |
Course requirements and qualification acquired | |
other | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
Guarantor and venue | |
MgA. Luboš Pavel | |
Rektorát UK - CCŽV | |
Rektorát UK - CCŽV | |
Karolinum | |
Dates and duration | |
2018/2019 | |
winter semester, February | |
Short-time | |
8 (total number of hours) | |
Fees and financing | |
0 Kč / kurz | |
Application | |
Celetná 560/5, 116 36, Praha 1 | |
Rektorát UK - CCŽV | |
Ing. Barbora Špuláková | |
barbora.spulakova@ruk.cuni.cz | |
224 491 179 | |
19.03.2019 | |
Further information | |
https://cczv.cuni.cz/CCZV-142.html |