hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration:
09.12.2022
Date of assignment:
09.12.2022
Administrator's approval:
approved
Confirmed by Study dept. on:
24.04.2023
Date and time of defence:
14.06.2023 09:00
Date of electronic submission:
17.05.2023
Date of proceeded defence:
14.06.2023
Submitted/finalized:
committed by student and finalized
Opponents:
prof. doc. PhDr. et PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D. et Ph.D.
Guidelines
Bakalářská práce bude teoreticko-empirická. Teoretický obsah se bude zabývat tím, co je to vlastně autorita obecně a jak je vnímána. Zaměřím se i na učitele, jakou by měl mít osobnost, co je autorita učitele, typy autority apod. Výzkumná část bude realizována pomocí dotazníkového šetření a bude se zaměřovat na to, jak žáci střední pedagogické školy vnímají autoritu učitele, co si představují pod tímto pojmem, jak vnímají své učitele a jaké chování podle nich podporuje nebo naopak snižuje autoritu učitelů.
References
BEDRNOVÁ, Eva a Ivan NOVÝ. Moc, vliv, autorita. Praha: Management Press, 2001. ISBN 8072610538 Dytrtová, R. & Krhutová, M. (2009). Učitel. Příprava na profesi. Praha: Grada Publishing, a.s. MAREŠ, Jiří, KŘIVOHLAVÝ, Jaro. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-1070-3 Vališová, A. (2008). Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Praha: Grada Publishing, a.s. Vališová, A. & kol. (1998). Autorita jako pedagogický problém. Praha: Karolinum VALIŠOVÁ, Alena. Autorita ve výchově: vzestup, pád, nebo pomalý návrat. Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-7184-857-3