Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Motivace a faktory ovlivňující zapojení pedagogů do dalšího vzdělávání
Thesis title in Czech: Motivace a faktory ovlivňující zapojení pedagogů do dalšího vzdělávání
Thesis title in English: Motivation and factors influencing the involvement of teachers in further education
Key words: motivace|další vzdělávání pedagogických pracovníků|pedagogický pracovník|vzdělávání|strategie|celoživotní učení|metody|zákony
English key words: motivation|further education of pedagogical staff|pedagogical worker education|strategies|lifelong learning|methods|laws
Academic year of topic announcement: 2021/2022
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 30.12.2021
Date of assignment: 30.12.2021
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 27.01.2022
Date and time of defence: 21.06.2022 09:00
Date of electronic submission:13.05.2022
Date of proceeded defence: 21.06.2022
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zjistit druh motivace k dalšímu vzdělávání u pedagogických pracovníků a faktory, které tuto motivaci ovlivňují. Zjistit zájem pedagogických pracovníků o nabízené aktivity a rozsah zájmů o aktivity, které nejsou v nabídce. Práce si také dává za úkol zjistit současné formy dalšího vzdělávání učitelů na základních školách. Práce je koncipována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o vzdělávání dospělých, dalším vzdělávání učitelů, formách vzdělávání, pojem učitel atd. V praktické části bude zhodnocen dotazník týkající se otázek z oblasti motivace a faktory, které ovlivňují účast pedagogů na dalším vzdělávání.
References
ARMSTRONG, Michael, 1999. Personální management. Praha: Grada. ISBN 80-716-9614-5.
CHRÁSKA, Miroslav, 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1369-4.
LAZAROVÁ, Bohumíra a kol., 2006. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. Brno: Paido. ISBN 80-7315-114-6
MASLOW, Abraham, 2021. Motivace a osobnost. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1728-2
NAKONEČNÝ, Milan, 1996. Motivace lidského chování. Praha: Academia. ISBN 80-200-0592-7
Národní program rozvoje vzdělávání v České republice: Bílá kniha. 2001. Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání. ISBN 80-211-0372-8
PINK, Daniel H., 2011. Pohon: překvapivá pravda o tom, co nás motivuje!. Olomouc: ANAG. ISBN 978-80-7263-671-6
PRUSÁKOVÁ, Viera, 2000. Systémový prístup k dalšiemu vzdelávaniu. Bratislava: Inštitút pre verejnú správu. ISBN 8096830821
PRÁŠILOVÁ, Michaela, 2006. Vybrané kapitoly ze školského managementu pro pedagogické pracovníky. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Učebnice (Univerzita Palackého). ISBN 80-244-1415-5
URBÁNEK, Petr, 2005. Vybrané problémy učitelské profese: aktuální analýza. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta pedagogická. ISBN 80-708-3942-2
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html