Problémy vyučování v období uzavřených škol
Thesis title in Czech: | Problémy vyučování v období uzavřených škol |
---|---|
Thesis title in English: | Problems of teaching in the period of closed schools |
Key words: | Koronavirus|pandemie|prezenční výuka|online výuka|kvantitativní výzkum|dotazníkové šetření učitelů|dotazníkové šetření žáků|motivace|školské prostředí |
English key words: | Coronavirus|pandemic|face-to-face teaching|online|learning|quality research|questionnaire survey of teachers|questionnaire survey of pupils|motivation|school environment |
Academic year of topic announcement: | 2020/2021 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Education (21-KPED) |
Supervisor: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 24.03.2021 |
Date of assignment: | 24.03.2021 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 24.06.2021 |
Date and time of defence: | 05.09.2022 09:00 |
Date of electronic submission: | 30.07.2022 |
Date of proceeded defence: | 05.09.2022 |
Submitted/finalized: | committed by worker on behalf on and finalized |
Opponents: | Mgr. Tereza Komárková, Ph.D. |
Guidelines |
Anotace: Cílem této bakalářské práce je zjistit skrze rozhovory s žáky a s učiteli na středních školách v ročnících 1. až 4. na škole 1.KŠPA Kladno, s.r.o., jak se žáci a učitelé vypořádali s distančním studiem a výukou, na které problémy narazili a které potíže byly nejčastější. V práci bude využito toho, že autor BP vyučuje na zmíněné škole IT předměty. Annotation: The aim of this bachelor's thesis is to find out through interviews with students and teachers in secondary schools in grades 1 to 4 at the school 1.KŠPA Kladno, s.r.o., how students and teachers dealt with distance learning and teaching, what problems they encountered and what problems were the most common. The work will use the fact that the author of BT teaches IT subjects at the school. |
References |
Zákon č. 111/1998 Sb. - Zákon o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) Zákon č. 561/2004 Sb. - Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) SMETÁČKOVÁ, Irena a Stanislav ŠTECH. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol? Studia paedagogica. 2021, 26(1), 9-38. ISSN 2336-4521. Dostupné z: doi:10.5817/SP2021-1-1 KRÁTKÁ, Jana a Lenka ZEMANOVÁ. Distanční výuka na druhou. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 249–254. [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14144 MINAŘÍKOVÁ, Eva. Uzavření škol: jiný příběh se stejným nadpisem? Zkušenosti ze tří zemí. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 302–307. [cit. 2021-06-09]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14150 ROKOS, Lukáš a Michal VANČURA. Distanční výuka při opatřeních spojených s koronavirovou pandemií – pohled očima učitelů, žáků a jejich rodičů. Pedagogická orientace. [Online]. 2020, č. 2, s. 122–155. [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14136 BRDIČKA, Bořivoj. Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?. Metodický portál: Spomocník [online]. 11. 03. 2020, [cit. 2021-06-21]. Dostupné z: https://spomocnik.rvp.cz/clanek/22436/DOKAZE-KORONAVIRUS-ZAVEST-TECHNOLOGIE-DO-VYUKY-SKOKEM.html. ISSN 1802-4785. ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4. |