Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Výukové metody v zájmových kroužcích
Thesis title in Czech: Výukové metody v zájmových kroužcích
Thesis title in English: The teaching methods in hobby groups
Key words: děti|volný čas|mimoškolní aktivity|zájmové kroužky|výukové metody|tradiční a inovativní metody
English key words: children|leisure time|extracurricular activities|hobby groups|teaching methods|traditional and innovative methods
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 02.03.2021
Date of assignment: 30.04.2021
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 23.11.2021
Date and time of defence: 05.09.2022 09:00
Date of electronic submission:21.07.2022
Date of proceeded defence: 05.09.2022
Submitted/finalized: committed by worker on behalf on and finalized
Opponents: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Tématem bakalářské práce jsou výukové metody v zájmových kroužcích. V úvodu teoretické části je práce zaměřena na problematiku volného času, jak by měl být využit volný čas. Dále druhy zájmových kroužků, jaká je nabídka zájmových útvarů pro děti. Další kapitola se zabývá problematikou kroužků a výukové metody, tedy rozdíl mezi výukou a volným časem. Praktická část obsahuje využívané výukové metody v různých kroužcích a situacích.
References
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál (vydavatelství), 2004. ISBN 80-7178-927-5.
KAPLÁNEK, Michal. Volný čas a jeho význam ve výchově. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1250-8.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-295-5.
VÁŽANSKÝ, Mojmír. Pedagogika volného času. Pedagogická orientace. Brno: Československá pedagogická společnost, 1994, , 139-144. ISSN 1211-4669.
ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html