Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru
Thesis title in Czech: Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru
Thesis title in English: Expediency of the inclusion project in primary schools in Nový Bor
Key words: Inkluze|integrace|inkluzivní vzdělávání|speciální vzdělávací potřeby|projekt
English key words: Inclusion|integration|inclusive education|special educational needs|project
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Education (21-KPED)
Supervisor: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 16.10.2020
Date of assignment: 16.10.2020
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 02.05.2022
Date and time of defence: 21.06.2022 09:00
Date of electronic submission:03.05.2022
Date of proceeded defence: 21.06.2022
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Karolína Burešová, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Diplomová práce se zabývá účelností projektových aktivit v rámci inkluze v základních školách v Novém Boru.
Cílem je ověřit vliv aktivit projektu na zapojení všech dětí do hlavního vzdělávacího proudu, ověřit spolupráci poradkyň projektu, pedagogů, rodičů a dětí a předložit případné doporučení pro účelnost projektů inkluze v jiných základních školách.
Teoretická část vymezuje pojmy jako je inkluze, speciální vzdělávací potřeby, projekt, klíčové aktivity projektu, cílové skupiny.
Data jsou získávána propojením kvalitativního a kvantitativního výzkumu, rozhovory a dotazníkovým šetřením.
References
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-1123-5.
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vyd. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
ZILCHER, L., SVOBODA, Z., Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6.
LANGMEIER, J., MATĚJČEK, Z., Psychická deprivace v dětství. 4. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1983-5.
JANDOŠOVÁ, P., KOLLEROVÁ, L., ZÁBRODSKÁ, K., KRESSA, J., DĚDOVÁ, M., Psychologie školní šikany. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-2992-3.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html