Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru
Thesis title in Czech: | Účelnost projektu inkluze v základních školách v Novém Boru |
---|---|
Thesis title in English: | Expediency of the inclusion project in primary schools in Nový Bor |
Key words: | Inkluze|integrace|inkluzivní vzdělávání|speciální vzdělávací potřeby|projekt |
English key words: | Inclusion|integration|inclusive education|special educational needs|project |
Academic year of topic announcement: | 2020/2021 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Education (21-KPED) |
Supervisor: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 16.10.2020 |
Date of assignment: | 16.10.2020 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 02.05.2022 |
Date and time of defence: | 21.06.2022 09:00 |
Date of electronic submission: | 03.05.2022 |
Date of proceeded defence: | 21.06.2022 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Karolína Burešová, Ph.D. |
Guidelines |
Diplomová práce se zabývá účelností projektových aktivit v rámci inkluze v základních školách v Novém Boru.
Cílem je ověřit vliv aktivit projektu na zapojení všech dětí do hlavního vzdělávacího proudu, ověřit spolupráci poradkyň projektu, pedagogů, rodičů a dětí a předložit případné doporučení pro účelnost projektů inkluze v jiných základních školách. Teoretická část vymezuje pojmy jako je inkluze, speciální vzdělávací potřeby, projekt, klíčové aktivity projektu, cílové skupiny. Data jsou získávána propojením kvalitativního a kvantitativního výzkumu, rozhovory a dotazníkovým šetřením. |
References |
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-1123-5.
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vyd. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6. ZILCHER, L., SVOBODA, Z., Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0789-6. LANGMEIER, J., MATĚJČEK, Z., Psychická deprivace v dětství. 4. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1983-5. JANDOŠOVÁ, P., KOLLEROVÁ, L., ZÁBRODSKÁ, K., KRESSA, J., DĚDOVÁ, M., Psychologie školní šikany. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-2992-3. |