Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Trendy v oblasti prezentace starší knižní kultury na sociálních sítích
Thesis title in Czech: Trendy v oblasti prezentace starší knižní kultury na sociálních sítích
Thesis title in English: The trends in older book culture in social networks
Key words: starší knižní kultura|sociální sítě|trendy|Twitter
English key words: older book culture|social networks|social platform|trends|Twitter
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: doc. Jindřich Marek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 13.05.2019
Date of assignment: 14.05.2019
Administrator's approval: not processed yet
Date and time of defence: 02.09.2020 09:00
Date of electronic submission:29.07.2020
Date of proceeded defence: 02.09.2020
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Jana Vlachová
 
 
 
Guidelines
Bakalářská práce se zaměří na prezentaci starší knižní kultury na sociálních sítích, primárně na sociální síti Twitter. Cílem práce je zmapovat profily, které prezentují knižní kulturu, podle toho, která instituce, projekt či jednotlivec je provozuje a jakým způsobem je na nich knižní kultura prezentována. Pozornost bude v tomto ohledu věnována i twitterovým profilům institucí, jež prezentují digitalizaci: bude zkoumáno, v čem se odlišují od profilů týchž institucí, které prezentují především knižní produkci. Metodou výzkumu bude rešerše a dlouhodobé (v rámci jednoho roku) sledování vybraných twitterových účtů. Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny anormativními dokumenty.
References
Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. Literární a knižní kultura v digitálním věku 2015. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2015. ISBN 978-80-87895-49-8. Kolektivní monografie. ZAVADILOVÁ, Radka. Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace [online]. Olomouc, 2015 [cit. 2019-04-17]. Dostupné z: . Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Vladimír Polách, Ph.D..
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html