Využití CRM systémů při správě sítě ALUMNI Právnické fakulty Univerzity Karlovy (případová studie)
Thesis title in Czech: | Využití CRM systémů při správě sítě ALUMNI Právnické fakulty Univerzity Karlovy (případová studie) |
---|---|
Thesis title in English: | Use of CRM Systems in the Management of the ALUMNI Network at the Law Faculty of the Charles University (case study) |
Key words: | CRM|řízení vztahů se zákazníky|podnikové informační systémy|oblast vysokého školství|alumni|implementace informačního systému |
English key words: | CRM|customer relationship management|enterprise information systems|higher education|alumni|information system implementation |
Academic year of topic announcement: | 2019/2020 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 07.02.2020 |
Date of assignment: | 07.02.2020 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 18.02.2020 |
Date and time of defence: | 14.06.2022 09:00 |
Date of electronic submission: | 24.05.2022 |
Date of proceeded defence: | 14.06.2022 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Ing. Jitka Novotná, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti využití CRM systémů při vytváření, správě a rozšiřování sítě absolventů fakulty veřejné vysoké školy v rámci případové studie.
V teoretické části bude představena problematika alumni, budou vysvětleny základní pojmy CRM systémů se zaměřením na jejich využití v oblasti péče o alumni, včetně aktuálních trendů v této oblasti. Obsahem praktické části bude případová studie – business case uskutečněný na Právnické fakultě Univerzity Karlovy. Výstupem práce bude zejména stanovení předpokladů, přínosů a rizik implementace CRM pro účely alumni na této fakultě. Poznatky z práce vzhledem k jejímu praktickému zaměření mohou do budoucna sloužit jako podklad pro vytvoření strategie vybrané fakulty vysoké školy v oblasti péče o absolventy. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
Lehtinen, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
Basl, Josef a Roman Blažíček. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4307-3. Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:a741dc10-160c-11e8-bdb0-005056827e51 Snijders, I., Wijnia, L., Rikers, R. M. J. P., & Loyens, S. M. M. (2019). Alumni loyalty drivers in higher education. Social Psychology of Education: An International Journal, 22(3), 607. https://doi.org/10.1007/s11218-019-09488-4 Hossein Ahmadi, Maryam Salahshour, Rad, Mehrbakhsh Nilashi, Othman Ibrahim, Halina Mohamed Dahlan, & Alireza Almaee. (2014). Customer Relationship Management Model in Higher Education: A Case of Malaysia. Journal of Social Economics, (1), 1. Retrieved from https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&AuthType=ip,shib&db=edsrep&AN=edsrep.a.rss.jnljse.v1i1p1&lang=cs&site=eds-live&scope=site Hugo de Juan-Jordán, María Guijarro-García, & Javier Hernandez Gadea. (2018). Feature Analysis of the “Customer Relationship Management” Systems for Higher Education Institutions. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, (1), 30. https://doi.org/10.4995/muse.2018.9232 Guy-Emmanuel Rigo, Cristiane Drebes Pedron, Mário Caldeira, & Cíntia Cristina Silva de Araújo. (2016). Crm Adoption in a Higher Education Institution. Journal of Information Systems and Technology Management, (1), 45. https://doi.org/10.4301/S180717752016000100003 |