Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Jak tráví děti na základních školách přestávky ve vyučování
Thesis title in Czech: Jak tráví děti na základních školách přestávky ve vyučování
Thesis title in English: How primary school children spend breaks between classes
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 30.04.2020
Date of assignment: 04.05.2020
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 25.06.2020
Date and time of defence: 06.09.2022 09:00
Submitted/finalized: no
Guidelines
V teoretické části této práce se budu zabývat školou jako vzdělávací a výchovnou institucí a dále obecným vztahem dětí k informačním technologiím. Následovat bude praktická část, kde pomocí výzkumu dojde k potvrzení či vyvrácení informací z části teoretické. Cílem práce bude zjistit, jak děti tráví přestávky na základních školách a zda při tom využívají informační technologie, popřípadě jak jejich volný čas ve škole ovlivňují.
Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
KOPECKÝ, Kamil. Téma: Mobilní telefon ve škole. E-Bezpečí, roč. 4, č. 2, s. 81-87. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019. ISSN 2571-1679. Dostupné z: https://www.e-bezpeci.cz/index.php?view=article&id=1693.
KRÁL, M. První kroky s internetem. 4. akt. vyd. Praha: Grada, 2014. 160 s. ISBN 978- 80-247-5245-7.
KVARDOVÁ, N., VALKOVIČOVÁ, N., & ŠMAHEL, D. (2019). Má zákaz mobilů o přestávkách smysl? Pravidla a používání technologií ve škole v souvislosti s chováním dospívajících. Zpráva z výzkumu na základních a středních školách. Brno: Masarykova univerzita.
SHAPIRO, L.: Emoční inteligence dítěte a její rozvoj. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-238-6.
SHARP, S. BLATCHFORD, P.: Breaktime and the School - Understanding and Changing Playground Behaviour. New York : Routledge, 1994. Sv. ISBN: 0-203-98558-3.
ŠMAHEL, David. Psychologie a internet: děti dospělými, dospělí dětmi. 1.vyd. Praha: TRITON s.r.o., 2003. 158s. ISBN 80-7254-360-1.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html