Pohled učitelů na užívání digitálních technologií při výuce na základní škole
Thesis title in Czech: | Pohled učitelů na užívání digitálních technologií při výuce na základní škole |
---|---|
Thesis title in English: | Teachers' view of the use of digital technologies in primary school education |
Key words: | technologie|digitální technologie|základní škola|učitel|pohled učitele|technologie ve výuce|distanční výuka|BYOD|Bring Your Own Device |
English key words: | technology|digital technology|primary school|teacher|teacher's view|technology in education|distance learning|BYOD|Bring Your Own Device |
Academic year of topic announcement: | 2019/2020 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 04.05.2020 |
Date of assignment: | 09.05.2020 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 25.06.2020 |
Date and time of defence: | 14.06.2021 09:00 |
Date of electronic submission: | 07.05.2021 |
Date of proceeded defence: | 14.06.2021 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Mgr. Michal Švarný |
Guidelines |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na přiblížení současné problematiky digitálních technologií ve výuce a na druhy digitálních technologií, které učitelé ve výuce používají. Dále se tato práce zaměří na digitální gramotnost učitelů samotných. V praktické části bude formou dotazování učitelů proveden kvalitativní výzkum využívání digitálních technologií ve výuce na základních školách. Cílem této práce je zjistit, jaký mají učitelé postoj k digitálním technologiím, a zjištěná fakta ověřit v kontextu českých základních škol.
Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
BRDIČKA, Bořivoj. Role internetu ve vzdělávání: Studijní materiál pro učitele snažící se uplatnit moderní technologie ve výuce. Kladno: Aisis, 2003. ISBN 80-239-0106-0.
ČERNÝ, Michal. Šest činností, při kterých učiteli pomůže tablet. Metodický portál: Články [online]. 18. 02. 2015, [cit.2020-05-16]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/19641/SEST-CINNOSTI-PRI-KTERYCH-UCITELI-POMUZE-TABLET.html>.ISSN 1802-4785. Mobilní telefony LEGÁLNĚ ve výuce. Metodický portál:Články [online]. 29. 08. 2011, [cit. 2020-05-20]. Dostupný z WWW:<https://spomocnik.rvp.cz/clanek/13413/MOBILNI-TELEFONY-LEGALNE-VE-VYUCE.html>.ISSN 1802-4785. NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK. Učíme se s tabletem: využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer, 2015. ISBN 978-80-7478-768-3. Teachers’ Professional Digital Literacy Skills and Their Upgrade. European Journal of Contemporary Education [online]. 2019, 8(2) [cit. 2020-05-20]. DOI: 10.13187/ejced.2019.2.378. ISSN 23049650. Dostupné z:http://ejournal1.com/journals_n/1560852475.pdf |