Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Etický rozměr content marketingu na sociálních sítích
Thesis title in Czech: Etický rozměr content marketingu na sociálních sítích
Thesis title in English: The ethical dimension of content marketing on social networks
Key words: etika|informační etika|sociální sítě|infosféra|marketingová etika|business etika|počítačová etika|etický rámec|content marketing|aplikovaná etika|Reddit
English key words: ethics|Informational Ethics|social networks|infosphere|marketing ethics|business ethics|computer ethics|ethical framework|content marketing|applied ethics|Reddit
Academic year of topic announcement: 2017/2018
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies (21-UISKNM)
Supervisor: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
Author: Mgr. Viktor Švamberk - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 01.10.2018
Date of assignment: 01.10.2018
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 19.10.2018
Date and time of defence: 08.06.2020 10:00
Date of electronic submission:04.05.2020
Date of proceeded defence: 08.06.2020
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Ing. Petr Koubský, CSc.
 
 
 
Guidelines
Cílem diplomové práce je analyzovat a kriticky zhodnotit vztah mezi content marketingovou praxí na sociálních sítích a principy etického marketingu. Teoretická část práce stručně shrne historický vývoj content marketingu a představí důležité koncepty teorie etiky marketingu, které budou zasazeny do kontextu prostředí sociálních sítí. Postihnuto bude také prolínání komerčního a autentického obsahu v tomto prostředí a to kritickým rozebráním a komparací současné praxe marketérů na hlavních sociálních sítích. V rámci praktické části bude vytvořena případová studie v prostředí komunitní sociální sítě Reddit. Pozornost bude věnována zjm. možnostem a limitům nepřiznané marketingové činnosti, takové identifikované projevy budou analyzovány a následně budou vyhodnoceny i jejich širší etické implikace a možné důsledky.
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
BAKER, Mallen. Marketing Responsibly: Addressing the Ethical Challenges, Institute of Business Ethics, 2006, ISBN: 0956218318 / 9780956218315
MCKINLEY, Mary M. Ethics in Marketing and Communications: Towards a Global Perspective , Palgrave Macmillan, 2012 ISBN 978-0-230-36714-2
SHELBY, D. Hunt, VITTELL, Scott. The General Theory of Marketing Ethics: A Revision and Three Questions, Journal of Macromarketing, Volume: 26 issue: 2, p 143-153, 2006
MASSANARI, Adrienne L. Participatory Culture, Community, and Play: Learning from Reddit, Peter Lang Publishing Inc, 2015, ISBN 10:143312677X ISBN 13: 9781433126772
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html