Získávání znalostí z marketingových dat
Thesis title in Czech: | Získávání znalostí z marketingových dat |
---|---|
Thesis title in English: | Knowledge discovery in marketing data |
Key words: | dobývání znalostí z databází|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing |
English key words: | knowledge discovery in databases|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing |
Academic year of topic announcement: | 2017/2018 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | prof. RNDr. Jiří Ivánek, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 12.09.2018 |
Date of assignment: | 12.09.2018 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 19.10.2018 |
Date and time of defence: | 27.01.2020 09:00 |
Date of electronic submission: | 16.12.2019 |
Date of proceeded defence: | 27.01.2020 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce bude prozkoumat možnosti využití metod data miningu při analýze online marketingových kampaní a ověřit vybranou metodu na vzorku dat. Účelem experimentální aplikace bude zjistit, zda existují segmenty uživatelů internetu, kteří na danou komunikaci reagují častěji než jiné segmenty, a nalézt případné souvislosti v databázi Osnova: 1.Úvod 2.Data mining - obecné informace o metodách, nástroje pro praktické aplikace; Metodika CRISP-DM 3.Vybrané příklady využití data miningu v online marketingu 4.Praktická aplikace vybrané metody data miningu na kampaňových datech 5.Zhodnocení 6.Závěr Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
BERKA, Petr. Dobývání znalostí z databází. Vyd. 1. Praha: Academia, 2003, 366 s. ISBN 80-200-1062-9 LINOFF, Gordon S., BERRY, Michael J.A.. Data mining techniques: for marketing, sales, and customer relationship management[online]. 3rd ed. Indianapolis, IN: Wiley Pub., 2011, xl, 847 p. ISBN 978-111-8087-503. RAUCH, Jan a Milan ŠIMŮNEK. Dobývání znalostí z databází, LISp-Miner a GUHA. Praha: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2014. ISBN 9788024520339. RUD, Olivia Parr. Data mining: praktický průvodce dolování dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM) / Olivia Parr Rud ; [z anglického originálu Data mining cookbook: Modeling data for marketing, Risk and Customer Relationship Management přeložili Ivo Magera a Milan Daněk]. 2001. ISBN 8072265776. SKALSKÁ, Hana. Data mining a klasifikační modely. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 9788074350887. |