Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Získávání znalostí z marketingových dat
Thesis title in Czech: Získávání znalostí z marketingových dat
Thesis title in English: Knowledge discovery in marketing data
Key words: dobývání znalostí z databází|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing
English key words: knowledge discovery in databases|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing
Academic year of topic announcement: 2017/2018
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: prof. RNDr. Jiří Ivánek, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 12.09.2018
Date of assignment: 12.09.2018
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 19.10.2018
Date and time of defence: 27.01.2020 09:00
Date of electronic submission:16.12.2019
Date of proceeded defence: 27.01.2020
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Helena Lipková, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce bude prozkoumat možnosti využití metod data miningu při analýze online marketingových kampaní a ověřit vybranou metodu na vzorku dat. Účelem experimentální aplikace bude zjistit, zda existují segmenty uživatelů internetu, kteří na danou komunikaci reagují častěji než jiné segmenty, a nalézt případné souvislosti v databázi

Osnova:
1.Úvod
2.Data mining - obecné informace o metodách, nástroje pro praktické aplikace; Metodika CRISP-DM
3.Vybrané příklady využití data miningu v online marketingu
4.Praktická aplikace vybrané metody data miningu na kampaňových datech
5.Zhodnocení
6.Závěr

Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
BERKA, Petr. Dobývání znalostí z databází. Vyd. 1. Praha: Academia, 2003, 366 s. ISBN 80-200-1062-9
LINOFF, Gordon S., BERRY, Michael J.A.. Data mining techniques: for marketing, sales, and customer relationship management[online]. 3rd ed. Indianapolis, IN: Wiley Pub., 2011, xl, 847 p. ISBN 978-111-8087-503.
RAUCH, Jan a Milan ŠIMŮNEK. Dobývání znalostí z databází, LISp-Miner a GUHA. Praha: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2014. ISBN 9788024520339.
RUD, Olivia Parr. Data mining: praktický průvodce dolování dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM) / Olivia Parr Rud ; [z anglického originálu Data mining cookbook: Modeling data for marketing, Risk and Customer Relationship Management přeložili Ivo Magera a Milan Daněk]. 2001. ISBN 8072265776.
SKALSKÁ, Hana. Data mining a klasifikační modely. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 9788074350887.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html