Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Visual Design Aspects of Advanced Digital Multimedia Learning Materials: Effects on Learning and Information Behavior in Case of Primary School Children
Thesis title in Czech: Aspekty visuálního designu pokročilých digitálních multimediálních výukových materiálů: vliv na učení a informační chování u dětí prvního vzdělávacího stupně
Thesis title in English: Visual Design Aspects of Advanced Digital Multimedia Learning Materials: Effects on Learning and Information Behavior in Case of Primary School Children
Key words: Pokročilé digitální multimediální výukové materiál|Multimediální učení|Učení pomocí digitálních her|Informační chování|Aspekty visuálního designu|Vzhled|Animace|Přizpůsobitelnost|Děti|Emoční design|Afekt|Emoce|Motivace|Kognitivně-afektivní teorie učení|Integrovaný kognitivně-afektivní model učení|Teorie kognitivního zatížení
English key words: Advanced digital multimedia learning materials|Multimedia learning|Digital game-based learning|Information behavior|Visual design aspects|Appearance|Animation|Customizability|Children|Emotional design|Affect|Emotions|Motivation|Cognitive-affective theory of learning with media|Integrated cognitive-affective model of learning w|Cognitive load theory
Academic year of topic announcement: 2017/2018
Thesis type: dissertation
Thesis language: angličtina
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 26.09.2017
Date of assignment: 26.09.2017
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 26.09.2017
Date and time of defence: 20.06.2022 11:00
Date of electronic submission:04.04.2022
Date of proceeded defence: 20.06.2022
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Michaela Slussareff, Ph.D.
  prof. Mireille Betrancourt
 
 
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html