Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Informační chování středoškolských učitelů
Thesis title in Czech: Informační chování středoškolských učitelů
Thesis title in English: Information behaviour of secondary school teachers
Key words: učitel|střední škola|informační potřeby|informační chování|průzkum|dotazníkový průzkum|pedagogika|rozhovor
English key words: teacher|secondary school|information needs|information behaviour|survey|questionnaire|education|interview
Academic year of topic announcement: 2016/2017
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 20.05.2017
Date of assignment: 20.05.2017
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 14.06.2017
Date and time of defence: 17.06.2019 09:00
Date of electronic submission:06.05.2019
Date of proceeded defence: 17.06.2019
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Hana Landová, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zjistit proč a jak vyhledávají středoškolští učitelé informace související s jejich oborovým zaměřením a výukou, jak je vyhodnocují a jaká je jejich motivace k vyhledávání informací. Výzkum bude probíhat v podobě kvalitativních dotazníků se středoškolskými učiteli, kteří působí v Hradci Králové. V závěru práce budou shrnuty a vyhodnoceny zjištěné informace.
Bakalářská práce bude vytvořena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-26202196.
CASE, Donald Owen. Looking for information: a survey of research on information seeking, needs, and behavior. 2nd ed. London: Elsevier, 2007. Library and information science. ISBN 9780123694300. Dostupné také z: http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0702/2006050838-d.html
REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3006-6
SPILKOVÁ, Vladimíra. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2004. ISBN 80--7315-081-6
ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ a Gabriela ŠIMKOVÁ. Informační vzdělávání pro učitele. Brno: Flow, 2015. ISBN 978-80-88123-07-1
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html