Informační chování středoškolských učitelů
Thesis title in Czech: | Informační chování středoškolských učitelů |
---|---|
Thesis title in English: | Information behaviour of secondary school teachers |
Key words: | učitel|střední škola|informační potřeby|informační chování|průzkum|dotazníkový průzkum|pedagogika|rozhovor |
English key words: | teacher|secondary school|information needs|information behaviour|survey|questionnaire|education|interview |
Academic year of topic announcement: | 2016/2017 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 20.05.2017 |
Date of assignment: | 20.05.2017 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 14.06.2017 |
Date and time of defence: | 17.06.2019 09:00 |
Date of electronic submission: | 06.05.2019 |
Date of proceeded defence: | 17.06.2019 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Hana Landová, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je zjistit proč a jak vyhledávají středoškolští učitelé informace související s jejich oborovým zaměřením a výukou, jak je vyhodnocují a jaká je jejich motivace k vyhledávání informací. Výzkum bude probíhat v podobě kvalitativních dotazníků se středoškolskými učiteli, kteří působí v Hradci Králové. V závěru práce budou shrnuty a vyhodnoceny zjištěné informace.
Bakalářská práce bude vytvořena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-26202196.
CASE, Donald Owen. Looking for information: a survey of research on information seeking, needs, and behavior. 2nd ed. London: Elsevier, 2007. Library and information science. ISBN 9780123694300. Dostupné také z: http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0702/2006050838-d.html REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3006-6 SPILKOVÁ, Vladimíra. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2004. ISBN 80--7315-081-6 ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ a Gabriela ŠIMKOVÁ. Informační vzdělávání pro učitele. Brno: Flow, 2015. ISBN 978-80-88123-07-1 |