Trendy v oblasti prezentace starší knižní kultury na sociálních sítích
Thesis title in Czech: | Trendy v oblasti prezentace starší knižní kultury na sociálních sítích |
---|---|
Thesis title in English: | The trends in older book culture in social networks |
Key words: | starší knižní kultura|sociální sítě|trendy|Twitter |
English key words: | older book culture|social networks|social platform|trends|Twitter |
Academic year of topic announcement: | 2018/2019 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | doc. Jindřich Marek, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 13.05.2019 |
Date of assignment: | 14.05.2019 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 28.06.2019 |
Date and time of defence: | 15.06.2020 09:00 |
Date of electronic submission: | 30.04.2020 |
Date of proceeded defence: | 15.06.2020 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Richard Šípek, Ph.D. |
Guidelines |
Bakalářská práce se zaměří na prezentaci starší knižní kultury na sociálních sítích, primárně na sociální síti Twitter. Cílem práce je zmapovat profily, které prezentují knižní kulturu, podle toho, která instituce, projekt či jednotlivec je provozuje a jakým způsobem je na nich knižní kultura prezentována. Pozornost bude v tomto ohledu věnována i twitterovým profilům institucí, jež prezentují digitalizaci: bude zkoumáno, v čem se odlišují od profilů týchž institucí, které prezentují především knižní produkci. Metodou výzkumu bude rešerše a dlouhodobé (v rámci jednoho roku) sledování vybraných twitterových účtů. Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny anormativními dokumenty. |
References |
Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. Literární a knižní kultura v digitálním věku 2015. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2015. ISBN 978-80-87895-49-8. Kolektivní monografie. ZAVADILOVÁ, Radka. Česká nakladatelství a Facebook: Analýza komunikace [online]. Olomouc, 2015 [cit. 2019-04-17]. Dostupné z: |