Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci
Thesis title in Czech: Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci
Thesis title in English: Factors influencing relationship of an employee to an organization
Key words: organizační závazek|oddanost|loajalita|zaměstnanecký vztah|fluktuace
English key words: organizational commitment|commitment|loyalty|employment relationship|turnover
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Psychology (21-KPS)
Supervisor: doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 09.07.2015
Date of assignment: 09.07.2015
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 05.08.2015
Date and time of defence: 04.09.2017 00:00
Date of electronic submission:25.07.2017
Date of proceeded defence: 04.09.2017
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: doc. PhDr. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem teoretické části diplomové práce je rozpracování tématu vztahu pracovníků k organizaci a popis faktorů, které tento vztah ovlivňují. Stěžejními kategoriemi budou: pracovní spokojenost, pracovní postoje a „commitment“.
Empirická část si klade za cíl zhodnocení míry pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců ke konkrétní organizaci a identifikaci faktorů, které se na míře tohoto vztahu podílejí. Použitou metodou bude autorský dotazník vytvořený přímo pro konkrétní firmu. Tento dotazník bude zjišťovat jednak míru pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců k organizaci, tak i faktory, který tento vztah ovlivňují. Jako doplňující metoda bude použit polostrukturovaný rozhovor pro sběr informací od manažerů dané organizace
References
Armstrong, M. (2007). Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Durkin, D. M. (2005). The loyalty advantage: essential steps to energize your company, your customers, your brand. New York: AMACOM.
Meyer, J. P. &Allen N.J. (1997). Commitment in the workplace: Theory, research, and application. California: Sage Publications.
Nakonečný, M. (2005). Sociální psychologie organizace: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Nový, I. (1993). Podniková kultura a identita. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze.
Zedeck, S. (2011). APA handbook of industrial and organizational psychology. Washington, DC: American Psychological Association.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html