Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci
Thesis title in Czech: | Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci |
---|---|
Thesis title in English: | Factors influencing relationship of an employee to an organization |
Key words: | organizační závazek|oddanost|loajalita|zaměstnanecký vztah|fluktuace |
English key words: | organizational commitment|commitment|loyalty|employment relationship|turnover |
Academic year of topic announcement: | 2014/2015 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Psychology (21-KPS) |
Supervisor: | doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 09.07.2015 |
Date of assignment: | 09.07.2015 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 05.08.2015 |
Date and time of defence: | 04.09.2017 00:00 |
Date of electronic submission: | 25.07.2017 |
Date of proceeded defence: | 04.09.2017 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | doc. PhDr. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem teoretické části diplomové práce je rozpracování tématu vztahu pracovníků k organizaci a popis faktorů, které tento vztah ovlivňují. Stěžejními kategoriemi budou: pracovní spokojenost, pracovní postoje a „commitment“. Empirická část si klade za cíl zhodnocení míry pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců ke konkrétní organizaci a identifikaci faktorů, které se na míře tohoto vztahu podílejí. Použitou metodou bude autorský dotazník vytvořený přímo pro konkrétní firmu. Tento dotazník bude zjišťovat jednak míru pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců k organizaci, tak i faktory, který tento vztah ovlivňují. Jako doplňující metoda bude použit polostrukturovaný rozhovor pro sběr informací od manažerů dané organizace |
References |
Armstrong, M. (2007). Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada. Durkin, D. M. (2005). The loyalty advantage: essential steps to energize your company, your customers, your brand. New York: AMACOM. Meyer, J. P. &Allen N.J. (1997). Commitment in the workplace: Theory, research, and application. California: Sage Publications. Nakonečný, M. (2005). Sociální psychologie organizace: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada. Nový, I. (1993). Podniková kultura a identita. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. Zedeck, S. (2011). APA handbook of industrial and organizational psychology. Washington, DC: American Psychological Association. |